Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیام هدایت الله جمالی پور که روز پنجشنبه به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شده،آمده است: این نهاد ارزشمند و پرافتخار همواره با پیروی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه به فرماندهی محترم، معاونان و همه پاسداران جمعی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می دانم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه ،همچنین سازندگی،توسعه و عمران شهری و روستایی و نیز تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف استان و نقش بی بدیل آنان در مبارزه با بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر نمایم‌.

از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران گرانقدر به ویژه فرماندهان و پاسداران عزیز در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین را مسالت می نمایم.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین هدایت الله جمالی پور قزوین استانداری قزوین سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین قزوین استانداری قزوین سپاه صاحب الامر قزوین اخبار کنکور انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جمعی از مهاجران ساکن در یزد در حالیکه پرچم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دست داشتند، ضمن محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات «وعده‌ی صادق» اعلام کردند.

سخنرانی سردار فتوحی از یادگاران دوران دفاع مقدس و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد