Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:02:27 GMT

آنتوان فوکوآ فیلم جدید «گربه روی شیروانی داغ» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۳۶۶

آنتوان فوکوآ فیلم جدید «گربه روی شیروانی داغ» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنتوان فوکوآ کارگردانی و تهیه کنندگی اقتباسی جدید از نمایشنامه مشهور تنسی ویلیامز را با گروه بازیگران سیاهپوست برعهده گرفت.

این نمایشنامه برنده جایزه پولیتزر با تمرکز بر مسایلی چون حرص، حسادت‌های خانوادگی، مرگ و مشکلات ازدواج نوشته شده است.

کارگردان «روز تعلیم» و «هفت دلاور» گفته است فیلم جدید نیز عناصری از نمایشنامه را با روایت جدیدی از بیان داستان روی پرده بزرگ می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای تولید این فیلم با استیون سی برد و آلیا جونز هاروی همکاری می‌کند که سابقه روی صحنه بردن این نمایشنامه را در سال ۲۰۰۸ با بازیگرانی سیاهپوست دارند. آنها با این کار اولین نمایش تمام آفریقایی-آمریکایی برادوی را تولید کردند که موفق شد تا ۱۹ هفته نیز روی صحنه بماند و پرفروش‌ترین نمایش فصل شود.

این نمایشنامه که بعد در لندن هم جایزه لارنس اولیویه را دریافت کرد، در سال ۱۹۵۸ با کارگردانی پل بروکس و حضور پل نیومن و الیزابت تیلور در نقش‌های اصلی در قالب فیلم سینمایی ساخته شده بود.

فوکوا سازنده «اکوالایزر» با بازی دنزل واشینگتن هم بوده و درام بوکس‌بازی «چپ دست»  با بازی جیک جیلنهال را هم سال ۲۰۱۵ ساخته است. از جدیدترین فیلم‌های وی می‌توان به تولید و کارگردانی مستند « آنچه اسم من است: محمد علی» اشاره کرد. فیلم بعدی وی که برای پارامونت ساخته ‌شده «بی‌نهایت» فیلمی علمی تخیلی با بازی مارک والبرگ است که قرار است امسال اکران شود. وی اکنون آماده می‌شود تا فیلمبرداری فیلم جدیدش «آزادی» را با بازی ویل اسمیت شروع کند.

کد خبر 5195227

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگردان سینما تنسی ویلیامز فیلم اقتباسی فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان شبکه پنج سیما ویروس کرونا فیلم کوتاه سینمای مستند رادیو سلامت برنامه رادیویی سریال ایرانی رادیو نمایش تئاتر ایران فیلم مستند آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سیدمجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد