Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته سرداوران و داوران فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.

به گزارش برنا، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی ابلاغی، سیمین رضایی داور بلوبج و سرداور بین المللی کشورمان  را بعنوان سرپرست کمیته سرداوران و داوران فدراسیون تنیس روی میز منصوب کرد . قرار است از این تاریخ این کمیته بصورت مستقل فعالیت نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بخش های مسابقات  ، لیگ و داوران در قالب یک کمیته فعالیت می کرد.

در حکم خانم رضایی آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان  سرپرست  کمیته سرداوران و داوران فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می نماید.

امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز بعمل آورید.

اهم وظایف شما بشرح ذیل می باشد:

1- ساماندهی بانک جامع اطلاعات داوران کشور

2-هماهنگی با دپارتمان آموزش جهت برگزاری آزمون سرداوران و مدرسین فدراسیون

3-نظارت بر عملکرد داوران و اتخاذ راهکارهای مناسب برای ارتقاء درجه داوران بین المللی به بلوبج

4-انجام سایر امور با هماهنگی دبیر فدراسیون

توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

سیمین رضایی که بعنوان داور مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن انتخاب شده است دارای مدرک داوری بین المللی بلوبج ( بالاترین نشان داوری ) و تنها سرداور بین المللی کشورمان محسوب می شود.

رضایی در آخرین حضورش در میادین بین المللی ، دو مسابقات WTT و انتخابی جهانی المپیک بعنوان کمک سرداور  و در مسابقات انتخابی المپیک آسیا بعنوان سرداور حضور داشت

داریوش ضرغامپور ملی پوش اسبق و از داوران بین المللی و باسابقه کشورمان همچنان ریاست کمیته مسابقات و لیگ را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی با برگزاری یک بازی دیگر به پایان می‌رسد که حواشی بسیار زیادی در مسابقات مختلف این مرحله ایجاد شد که چهره زشتی را برای لیگ برتر ساخت.

در بازی‌هایی که ۸ تیم پایانی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کردند، اهالی این رشته بارها شاهد درگیری بازیکنان تیم‌های مهمان با هواداران تیم‌های میزبان، روی سکوها و حتی گاها داخل زمین بودند؛ اتفاقی که در یک لیگ حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود. 

نکته مهم اما آنجایی است که فدراسیون بسکتبال در حالی جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ را روز گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۳)، برای بررسی حواشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر برگزار کرد که تنها فقط یک بازی از مسابقات این مرحله باقی است. 

ضمن اینکه باید تاکید کرد حواشی این مرحله از همان بازی‌های دوم سری آغاز شد و در مسابقات مختلف حواشی وجود داشت که شاید بهتر بود فدراسیون به جای نوش دارو بعد از مرگ سهراب، در همان ابتدای کار قوانین سفت و سخت‌تری را برای کنترل حواشی وضع می‌کرد. 

با این وجود، حالا که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر تنها یک بازی بین تیم‌های طبیعت و نفت باقی مانده، بهتر است فدراسیون بسکتبال قوانینی که در این جلسه برای مرحله یک چهارم نهایی وضع کرده را حداقل در مراحل باقی مانده لیگ (نیمه‌نهایی و فینال) با اقتدار عملی کند تا شاید کمی از چهره زشت حواشی در لیگ کاسته شود.

تصمیمات اخذ شده در جلسه روز گذشته فدراسیون به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود. شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر