Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@05:26:55 GMT

رشد بی‌سابقه مصرف برق در فروردین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۷۶۴

رشد بی‌سابقه مصرف برق در فروردین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، محمد حسن متولی زاده روز پنجشنبه در نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور موفق از پیک بار افزود: چندسال اخیر هیچ زمانی رشد مصرف برق به میزان ۲۲ درصد را نداشته ایم و این امر در فروردین امسال یک رکورد است.

وی ادامه داد: گرمای زودرس امسال که به طور متوسط ۵ درجه گرمای بیشتری به همراه داشت سبب این میزان رشد در فروردین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل توانیر گفت: گرمای زودرس از طرف دیگر روشن شدن پیش از موعد چاه های کشاورزی را به همراه داشته که این خود سبب رشد بار فروردین شده است.

متولی زاده ادامه داد: کاهش ۴۰ درصدی حجم آب درمخازن سدهایی برق آبی تابستان خیلی حساسی را برای صنعت برق رقم زده است که شرایط تامین برق را با مشکل همراه خواهد کرد.

وی با اشاره به گسترش بیماری کرونا در کشوربر ضرورت مدیریت مصرف برق تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: صنعت برق امسال در گام نخست مدیریت مصرف را از خود شروع کرده و مکلف شده ۵۰ درصد کاهش مصرف در ساختمان های اداری اعمال کند.

مدیرعامل توانیر افزود: امسال نیروگاه های برق آبی با کمبود ۴۰ درصدی همراه هستند که با اقدام های مدیریت مصرف امید است جبران شود.

متولی زاده بر ضرورت تداوم همکاری مردم برای پشت سرگذاشتن تابستانی کم مشکل تاکید کرد.

نخستین اقدام فراگیر صنعت برق با محوریت عبور از پیک بار مصرف از امروز کلید خورد.

پربیننده ترین سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد تعرفه آب و برق گران شد محمد زارع پور اشکذری سرپرست شرکت نفت ایرانول شد نفت و گاز سرو در سالی که گذشت آژانس اتمی نصب سانتریفیوژهای پیشرفته در نطنز را تایید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت تداوم اجرای طرح جمع آوری و بازگردانی اتباع غیر مجاز در شهرستان بهارستان با حضور نماینده اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نمایندگان ارگان های متولی در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نهادهای امنیتی و انتظامی، اتباع غیرمجاز جمع آوری شده در این طرح، جهت بازگردانی به کشورهای مبدا، به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده می شوند.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به ممنوعیت به کار گیری اتباع غیر مجاز در اصناف، تولیدی ها و کارگاه های ساختمانی، همکاری حداکثری ادارات و نهادهای متولی در این طرح و برخورد جدی با متخلفین توسط دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضائی می توان اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی
  • تفال به حافظ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳؛ وصال او ز عمر جاودان به....
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • گرمای بهاری در مازندران
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال