Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:39:46 GMT

تصادف شدید آلفا رومئو با کیا سراتو

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۹۶۹

تصادف شدید آلفا رومئو با کیا سراتو

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "مجید رنجبر" عنوان کرد: در ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر شمال به جنوب آزادگان بعد از پل لشگری به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده آلفا رومئو به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد، با سواری کیا سراتو به شدت برخورکرده و، چون دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه از حرکت باز می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرهنگ باقر پور ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو وسیله با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.   رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری آلفا رومئو به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد نسبت به سواری سراتو مقصر شناخته شد.   وی از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت با سرعت بالا بپرهیزند و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم.   باقر پور گفت: علیرغم شدت حادثه و غیرقابل حرکت بودن هر دو وسیله نقلیه به خاطر برخورد شدید، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با کنار کشیدن هر دو خودرو به وسیله جرثقیل، ترافیک در این محدوده به حالت عادی خود بازگشت.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف ترافیک راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر