Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: فرودگاه ایلام با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس میان مسافران، پرسنل و کارکنان شرکت‌های هواپیمایی جهت حفظ سلامتی آنان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا محیط فرودگاه شامل قسمت سالن ترانزیت بار و ترمینال روزانه با دستگاه اتوماتیک ضدعفونی می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: همچنین مواد ضدعفونی‌کننده‌ها یا مواد آنتی سپتیک به صورت ماهانه از معاونت بهداشتی شهرستان خریداری و بین پرسنل وفعالیت کنندگان فرودگاه توزیع و در بخش‌های مختلف فرودگاه این مواد توسط دستگاه‌های نصب شده در اختیار مسافران و مستقبلین و مشایعت کنندگان قرار خواهد گرفت.

او در ادامه از نصب نر افزار ماسک در این فرودگاه خبر داد و بیان داشت: این نرم افزار به منظور جلوگیری از ورود مشایعین ومستقبلین به سالن عمومی فرودگاه راه اندازی شده است. در ابتدای ورود از این افراد کارت ملی اخذ و از طریق سیستم یکپارچه معاونت بهداشت و درمان بصورت آنلاین چک و صورت تایید عدم قرنطیه اجازه ورود داده می‌شود.

یگانه اضافه کرد: مسافران هنگام تهیه بلیط شماره کارت ملی آنان وارد لینک نرم افزاری (سیستم کنترلی) بهداشت و درمان شده و درصورت تایید ومنفی بودن تست کرونا بلیط صادر خواهد شد در غیر این صورت با اعلام اخطار از صدور بلیط جلوگیری بعمل خواهد آمد و برای مسافران پرواز صادر نخواهد شد.

مدیرفرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: در راستای سلامت مسافران هرکدام از کارکنان فرودگاه دارای علائم بیماری کرونا باشند ۲۱ روز استراحت و تا بهبودی کامل و ارائه نتیجه تست منفی اجازه حضور در محل کار را ندارند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نکات بهداشتی ضدعفونی کردن فرودگاه شهدای ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: «نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین دهم اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی ادامه داد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پیش‌تر نخستین گروه از زائران عمره از تهران پس از ۹ سال وقفه در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره، روز گذشته سوم اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز