Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا منصوری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل تعطیلات نوروزی، مسافرت‌ها و دورهمی ها و با توجه به اینکه در فصل بهار مسافرت‌ها به قصرشیرین افزایش پیدا می‌کند متأسفانه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی افزود: از زمان قرار گیری قصرشیرین در شرایط نارنجی کرونایی مطابق با دستورالعمل‌ها فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار در شهرستان قصرشیرین متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین تصریح کرد: قدرت انتقال ویروس جهش یافته کرونا در پیک چهارم بسیار زیاد است و ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در قصرشیرین در پیک چهارم اتفاق افتاده است.

منصوری خاطر نشان کرد: مردم باید مانند پیک‌های گذشته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها را جدی گرفته و از حضور در مراسمات عروسی و ختم که سبب ابتلای افراد و خانواده‌ها می‌شود خودداری کنند.

کد خبر 5195270

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه قصرشیرین ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است