Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی خیابان دکل واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: با 2800 تن آسفالت ، 18 هزار مترمربع از خیابان دکل بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛بهزاد ریحانی فرد گفت: خیابان دکل در نایسر آسفالت شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان آسفالت و بهسازی معابر و محلات ومعابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس بهزاد ریحانی فرد اظهار داشت: خیابان دکل یکی از عریض ترین خیابان های واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که طول آن 800 متر و عرض آن 10 نیم ومتر در دو لاین و دارای رفیوژ وسط به متراژ 10 متر است.

وی خاطرنشان کرد: اواخر فصل عمرانی سال گذشته آسفالت و بهسازی یک لاین خیابان دکل انجام شد و عملیات آماده سازی جهت آسفالت لاین دیگر آن نیز امسال دردستور کار قرار گرفت .

مهندس ریحانی فرد از آسفالت و بهسازی خیابان دکل واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: 18 هزار مترمربع از خیابان دکل با 2800 تن آسفالت؛ بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: برای انجام آسفالت خیابان دکل عملیاتی نظیر 3 هزار و 600 مترمکعب اساس و 3 هزار مترطول جدول گذاری انجام شده است.

وی اعلام کرد عملیات آماده سازی چندین خیابان در سطح ناحیه منفصل شهری نایسرجهت آسفالت و بهسازی در حال اجرا است که امیدواریم با بهسازی این معابر بتوانیم موجبات رضایتمندی ساکنان این ناحیه را فراهم آوریم. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ناحیه منفصل شهری نایسر آسفالت و بهسازی خیابان دکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم در این شهر اضافه کرد: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت به صورت الکترونیکی ارائه و انقلابی در این بخش صورت گرفته است.

شوقی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و عدم شرایط جوی مناسب بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده تا در حوزه آسفالت کمی دچار ضعف باشیم که در روزهای آتی عقب ماندگی در این بخش جبران می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ممیزی املاک افزود: مدیریت شهری رشت در بخش ممیزی املاک قدم‌های مثبت و مؤثری برداشته است.

شهردار رشت با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در این شهر انجام می‌شود، گفت: شهرداری رشت در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی پیشگام است.

کد خبر 6086862

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳