Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از جابجایی 952هزار مسافر از طریق پایانه ها در فروردین ماه 1400 خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،جلال قربانی،در این خصوص گفت: طبق آمار از ابتدا تا 31 فروردین امسال 952هزار و825 مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این درحالی است که در فروردین ماه سال گذشته 224هزار و 281 مسافر از طریق پایانه ها جابجا شده اند که این کاهش مسافردر فروردین 99 نسبت به فروردین ماه 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تردد در ایام نوروز بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه براساس آمارطی فروردین 98 نیز یک میلیون و 296هزار و 830 مسافر از طریق پایانه ها به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند، اظهارکرد: مقایسه این آمار با مشابه سال 1400نشان دهنده کاهش 27درصدی جابجایی مسافراز طریق پایانه ها درفروردین ماه 1400 نسبت به فروردین سال 98 با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

قربانی در ادامه به ممنوعیت فروش بلیت در پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی از مردم درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت الزام به سفر بلیت خود را از طریق سامانه های الکترونیک تحت وب و آژانس های مسافرتی تهیه کنند.

مجید خبیری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد پایانه های مسافربری شهرداری مسافر از طریق پایانه ها فروردین ماه 1400 شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت