Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره افزایش 68 درصدی منابع بانک‌های قرض‌الحسنه در اردبیل گفت: بانک‌های عامل اردبیل مصمم هستند تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به تقویت تولید استان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری کمک کنند تا بخش عظیمی از توانمندی اقتصادی استان ظهور و بروز پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قرض‌الحسنه تاکید کرده و تصریح کرد: خوشحال هستیم که با درایت مردم ارزشی استان اردبیل منابع چنین بانکی در استان تا 68 درصد افزایش یافته و روز به روز نیز استقبال مردم از چنین مجموعه‌هایی در حمایت از بخش تولید، اشتغال و حتی ازدواج و تسهیل زندگی مردم بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

عزیزی افزود: در کنار پرداخت تسهیلات بانکی انتظار داریم بانک‌های عامل استان یاریگر سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان واقعی باشند تا بخشی از مسیر توسعه و تقویت نهاد اقتصادی استان تسهیل و بهبود پیدا کند.

او از برگزاری متعدد جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: به صورت مرتب جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها برگزار خواهد شد تا ضمن اصلاح مقررات و بخشنامه‌های داخلی بانک‌های عامل، زمینه تصویب قوانین لازم از سوی مجلس شورای اسلامی برای تقویت نهاد تولید، صنعت و کارآفرینی فراهم آمده و بانک‌ها بتوانند به رسالت خود به شایستگی عمل کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: همه بانک‌های عامل در استان مصمم هستند تا بخش عظیمی از منابع استانی و حتی جذب شده ملی خود را به طرح‌های مصوب در جهت ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه‌های مختلف اختصاص دهند که این امر می‌تواند زمینه تحرک‌بخشی بیشتری را نیز به وجود آورد.

عزیزی خواستار حل مشکلات تضامین و همچنین تناسب‌سازی آورده سرمایه‌گذاران شده و بیان کرد: در کنار پرداخت تسهیلات با رقم بالا امیدواریم بانک‌های عامل در حل مشکلات تضامین و همچنین تناسب‌سازی آورده سرمایه‌گذاران همت راستین کرده و مشکلات و معایب احتمالی را نیز برطرف کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید و اشتغال پرداخت تسهیلات بانکی ایجاد فرصت های شغلی اقتصادی استان بانک های عامل بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترکی امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی، رییس سازمان بورس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ کشور برگزار شد.

در این جلسه، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه و دبیرکل نهادهای مالی نکاتی را برای بهره‌وری و افزایش تولید مطرح کردند.

در این جلسه همچنین در زمینه قانون‌های پایه‌ای و مادر، به‌عنوان نمونه قانون مالیات‌های مستقیم، توجه به ابزارهای مالی در برنامه توسعه و اصلاح قانون به‌نحوی که از اخذ مالیات مضاعف یا مالیاتی که باعث حذف انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود جلوگیری شود، مورد تأکید قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی نیز با اشاره به مالیات واحدهای تولیدی، درباره واریز منابع سازمان بورس به خزانه ایراداتی مطرح کرد که در نهایت مقرر شد با هم‌فکری کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌ها پیشنهادهایی مطرح و نهایی شود و به اطلاع نمایندگان مجلس برسد تا مسیر اصلاح قانون بودجه در این زمینه فراهم شود.

کد خبر 6083530 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • تردید‌های تداوم رشد
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری