Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:33:22 GMT

۱۸ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در ارومیه مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۴۶۳

۱۸ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در ارومیه مصدوم شدند

باقر بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در محور ارومیه – مهاباد روی داد که نیروهای اورژانس در سریع ترین زمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برای انجام مداخلات درمانی مصدومان این حادثه، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده و این افراد را تحت درمان اولیه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان های امام رضا (ع) و شهید عارفیان این شهر اعزام شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه این حادثه، فوتی نداشت، گفت: مصدومان نیز توسط کادر درمان در حال مداوا هستند.

به گزارش ایرنا، سالانه نزدیک به ۵۰۰ نفر در جاده های آذربایجان غربی بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند و نزدیک به ۱۰ برابر این تعداد نیز مصدوم می شوند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور ارومیه مینی بوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور ارومیه آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور ارومیه مینی بوس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران