Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:31:36 GMT

مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه سپاه قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۸۵۳

مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه سپاه قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیرعلی حسینیانی روز پنج شنبه در دهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان قزوین اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مجموع ۴۵ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع می کند.

وی افزود: این بسته های معیشتی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میلاد امام حسن (ع) و عیدفطر در بین نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: این بسته های معیشتی هر کدام به ارزش مالی ۶۰۰ هزار تومان و شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز از جمله برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، چای، قند و غیره می شود.

حسینیانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان طرح نذر ۲۰۰ هزار قرص نان هم در حال انجام است و هماهنگی های لازم توسط بسیج اصناف صورت گرفته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: این سازمان امسال در نظر دارد تا ۳۰۶ واحد مسکونی مستمندان و مستضعفان استان قزوین از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را مرمت و بازسازی کند که تعدادی از آنها آغاز شده و پیشرفت فیزکی خوبی هم داشته است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین کمک های مردمی سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین کمک های مردمی سپاه صاحب الامر قزوین اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حدود ۱۷ هزار نظامی آمریکایی و فیلیپینی، از امروز دوشنبه به مدت سه هفته، رزمایشی مشترک را برگزار می‌کنند که شامل مانور در آبراه کلیدی دریای چین جنوبی می‌شود.

رزمایش ازآن‌جهت اهمیت دارد که پکن-مانیل درباره مالکیت بخشی از دریای چین جنوبی با یکدیگر اختلاف دارند.

فرانسه و استرالیا هم که روابط نظامی با فیلیپین را توسعه داده‌اند، در این رزمایش دریایی مشارکت دارند.

نکته مهم دیگر در رزمایش اخیر این است که برای اولین بار در خارج از آب‌های سرزمینی فیلیپین برگزار می‌شود.

رزمایش‌های سالانه «شانه‌به‌شانه» که از امروز تا ۱۰ ماه میلادی می‌ادامه دارد، در میانه تنش دیپلماتیک و تقابل‌های دریایی فیلیپین و چین ازجمله استفاده از جریان فشار آب قوی علیه شناور‌های فیلیپین و درگیری‌های لفظی برگزار می‌شود.

مقام‌های رسمی پکن-مانیل می‌گویند که رزمایش مشترک علیه هیچ کشور ثالثی نیست، اما به بهبود همکاری نظامی میان دو کشور منجر می‌شود.

به گزارش آنا، واشینگتن دقیقاً یک هفته قبل از آغاز این رزمایش، اعلام کرد که یک سامانه موشکی میان‌برد (MRC) را که به نام تایفون نیز شناخته می‌شود، در جزیره «لوزون شمالی» فیلیپین مستقر کرده است.

برآورد تحلیلگران با توجه به اینکه این سامانه می‌تواند مواضع چین را هدف قرار دهد، این است که پکن ممکن است نیروی‌های خود را در منطقه دریای چین جنوبی افزایش دهد و به‌این‌ترتیب تنش در منطقه بالا بگیرد.

آبان سال گذشته نیز آمریکا و فیلیپین توافقنامه همکاری هسته‌ای غیرنظامی امضا کردند که به واشینگتن اجازه می‌دهد فناوری و مواد هسته‌ای را به مانیل صادر کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد