Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:52:22 GMT

دهها کشته و زخمی بر اثر تصادف قطار مسافری و کامیون در هند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۸۶۸

دهها کشته و زخمی بر اثر تصادف قطار مسافری و کامیون در هند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس محلی ایالت «اوتار پرادش» هند از کشته شدن دستکم پنج نفر بر اثر تصادف میان قطار مسافربری با یک کامیون و موتور سیکلت خبر داد.

بر اساس این گزارش، پلیس اوتار پرادش با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن تأیید این خبر، از زخمی شدن دهها نفر دیگر بر اثر این حادثه خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و موتور سیکلت با یک قطار مسافری در یک تقاطع ریلی در ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت محلی رخ داده است.

ظاهراً دلیل این حادثه باز بودن و اشتباه گیت عبوری ریل به خیابان بوده که راننده کامیون و موتور سیکلت را در عبور دچار اشتباه کرده است.

دولت فدرال اوتار پرادش هم اکنون در حال رسیدگی به این حادثه و مقصر اصلی آن است.

کد خبر 5195322

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی قطار مسافری هندوستان ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی افغانستان برجام سوریه لبنان اوکراین کمیسیون ویژه برجام اخراج دیپلمات بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد

ایسنا/یزد جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد از ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ساعت تا پایان روز ۱۳ فروردین خبر داد.

«محمدجواد ابوالحسینی» در حاشیه پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) تا پایان روز دوشنبه هفته آینده (۱۳ فروردین) تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی دو شهرستان‌ تفت و مهریز ممنوع شد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به این که بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محورهای تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • ۵ کشته و مصدوم در تصادف دو خودرو در گنبدکاووس