Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری "اسپوتنیک گرجستان " به نقل سایت رسمی " STOP COV"  اعلام کرد که تاکنون ۲۸۳ هزار و ۵۵۷ نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا درمان شده و سه هزار و ۹۸۱ نفر نیز جان خود را از دست داده اند .

  بنا به این گزارش در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۲۲۶ مورد ابتلای به ویروس کرونا در گرجستان به ثبت رسیده که ۱۰ نفر از آنها جان باختند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این در حالی است که " آمیران گامکرلیدزه " رییس مرکز ملی کنترل بیماری به  تازگی اعلام کرد که ۸۰ درصد موارد ابتلای به کووید-۱۹ شامل ویروس انگلیسی می باشد و چه بهتر که تا به حال ابتلای به ویروس هندی و برزیلی در گرجستان دیده نشده است .

  همچنین " تامار گابونیا " معاون  وزیر بهداشت گرجستان با اشاره به اینکه موارد ابتلای به کووید -۱۹ در این کشور افزایش می یابد ، افزود: اقدامات پیشگیرانه  باید به صورت جدی اجرا شود .

  در حال حاضر در گرجستان محدودیت های رژیم قرنطینه ای ادامه دارد و بر این اساس خروج شهروندان از ساعت ۹ شب تا ساعت ۵ بامداد منع شده است .

  گرجستان با جمعیت نزدیک به چهار میلیون نفر از ابتدای بروز همه‌گیر بیماری کووید ۱۹ توانسته بود گامهای موثری برای مقابله با شیوع این بیماری در این کشور بردارد و یکی از کشورهای سبز از لحاظ همه‌گیر کرونا در منطقه به شمار می‌رفت.

سازمان‌های بهداشتی گرجستان در اوایل مهر ماه سال گذشته (۱۳۹۹) درباره افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور هشدار داده بودند و پزشکان نیز خواستار تجهیز و اختصاص مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در این کشور برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی شدند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان اگر چه در اوایل مهر ماه سال گذشته نزدیک به پنج هزار نفر بود، ولی این میزان در حال حاضر از ۳۰۰ هزار نفر گذشته است .

  این در حالی است که تا به حال در مجموع ۳۳ هزار و  ۳۳۷ نفر، از جمله یک هزار و ۴۲۶ نفر در ۲۴ ساعت اخیر در مقابل ویروس کرونا در گرجستان واکسینه شده اند.

برچسب‌ها کرونا باکو گرجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا باکو گرجستان کرونا باکو گرجستان اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد