Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز پنجشنبه با صدور پیامی با تبریک فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاسیس سپاه یکی از ماندگارترین اقداماتی بود که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.
وی بیان داشت: نیروهای سپاه از همان بدو تاسیس تاکنون با رشادت، فداکاری و جانفشانی به مقابله با دشمنان پرداخته و همواره پاسدار و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که سپاهیان غیور و دلاور ایران، عملیات‌های بزرگی را مدیریت و فرماندهی نموده و با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان، بسیاری اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.
همتی با قدردانی از تلاش‌ و رشادت‌های نیروهای دلاور و غیور سپاه بویژه در استان هرمزگان گفت: در این استان، نیروهای سپاهی مشارکت و همکاری خوبی در عرصه‌های مختلف جهت توسعه و همچنین تامین امنیت 
 داشته‌اند و مجموعه استانداری نیز حمایت و پشتیبانی از سپاه را همواره در اولویت قرار داده است.
وی در پایان فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران بویژه نیروهای رشید و دلاور سپاه و خانواده های آنان تبریک گفته و از رشادت‌ها و فداکاری‌ها و تلاش‌های یکایک این بزرگواران  قدردانی کرد.

برچسب‌ها توسعه صادرات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه صادرات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان توسعه صادرات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان اخبار کنکور انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود