Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن پیام تبریک محمدصادق معتمدیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

2 اردیبهشت مزین گشت به نام نهاد مقدسی که مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) تشکیل و قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و به سان دژ مستحکمی در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزتِ نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

بر خود فرض می‌دانم، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام سپاه پاسداران و در راس آنان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن 2 اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محضر بقیه الله العظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز و مکرم آن بزرگ مردان سپاه و ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی به ویژه سپاهیان سروقامت خطه شمس الشموس تبریک عرض نموده؛ در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، تداوم عزت، قدرت، سربلندی و دستیابی به رسالت خطیر این دلاورمردان کشور عزیزمان را مسئلت نمایم.

 

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان رضوی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی