Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:55:50 GMT

سپاه پاسداران، نماد خودباوری و اقتدار است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۳۶۸

سپاه پاسداران، نماد خودباوری و اقتدار است

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید سرلشکر مصطفی کبریایی نزاجا گفت: سپاه پاسداران نماد خودباوری و اقتدار است

سرهنگ شاهین پاکروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک سالروز تاسیس سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي متعهد، مردمي و برخاسته از آرمان ‌هاي حق‌ طلبانه و آزادي خواهانه ملت رشيد و مسلمان ايران و مولود انقلاب شكوهمند اسلامي ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید سرلشکر مصطفی کبریایی ارتش افزود: سپاه در حقيقت، مظهر عيني و مجسمي براي شعارهاي انقلاب اسلامي، شعار ايستادگي در مقابل همه قدرت هاي بزرگ با سلاح اتكال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشير و شعار حركت براي نجات مستضعفان است. 
 

سرهنگ پاکروان در ادامه اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد خودباوری و اقتدار است. این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلام نشان داده و توانسته در کنار ارتش پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

 

فرمانده پادگان شهید کبریایی ارتش افزود: یقیناً حضور بی‌بدیل و نقش‌های تاثیرگذار و خطیر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده ملت ایران در مقیاس‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی و همچنین در سازندگی، پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم، قابل ستایش و قدردانی است. 

 

سرهنگ پاکروان خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگری های سپاه در عرصه های نظامی و امنیتی و فرهنگی و اجتماعی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی خواهند بود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دوم اردبیهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه و سازمان منشا خدمات، برکات و عزت افرینی‌ها و اقتدار نظام اسلامی است که در چند روز گذشته با نمایش قدرت، وعده صادق را به دشمانان دیکته کردند.

امام جمعه ساری دربخش دیگری ازخطبه‌های نماز، افزود: ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی و ارزش مدار هستند به خصوص ورزشکاران ورزش‌های بومی که ۵ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید مدافع حرم از ورزشکاران هستند.

او گفت: موفقیت اخیر کشتی گیران کشور که اکثر این قهرمانان را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند موجب شادی دل مردم و قلب رهبر معظم انقلاب شد که با پیام تبریک ایشان را به همراه داشت.

ایت الله محمدی لایینی افزود:اگر به آموزش و پرورش توجه نشود انقلاب فرهنگی به وجود نخواهد امد و با رها سازی سیستم آموزش و پرورش به غیرانتفاعی و بخش‌های خصوصی و شخصی، بخشی از آنها نگاه و التزام ارزشی و دینی و فرهنگ متعالی اسلامی را ندارند که باید اموزش و پرورش به مدارس دولتی قوی برگزدد و برون سپاری‌ها جمع شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت استان در مورد زباله و پسماند، افزود: باید زباله‌های خشک و‌تر از مبدا تفکیک شود، زباله‌ای که به طلای سیاه می‌شناسند، اما برای مازندران به یک معظل تبدیل شده است.

ایت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مسئولان در فصل کشاورزی به فکر رفع دغدغه‌های کشاورزان باشند، گفت: فصل کشاورزی است و باید با تدابیر مناسب جامعه کشاورزی بدون دغدغه به کشاورزی بپردازند و مسئولان باید برای تامین اب زمین‌های کشاورزی تدبیر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است