Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان نفت به محمود فکری علاقه دارند و همین مورد شرایط روحی خوبی به آنها بخشیده است.

سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص استقبال هواداران نفت مسجد سلیمان از کادرفنی جدید نفتی‌ها، اظهار داشت:مسجد سلیمان مثل شهر خودم است. پیش از این یکسال‌و‌نیم به همراه محمود فکری در کادر فنی نفت مسجدسلیمان حضور داشتم و به لیگ برتر صعود کردیم و با جو این شهر به خوبی آشنایی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه بابت لطف هواداران عزیز قدردانی می‌کنم. 

وی در خصوص تساوی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان تیم نفت مقابل سپاهان، بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. در این بازی با انرژی ظاهر شدیم و توانستیم مقابل تیم مدعی سپاهان در اصفهان یک امتیاز کسب کنیم؛ البته هنوز تفکرات فکری در تیم پیاده نشده است و زمان می‌برد. به مروز زمان وقتی تاکتیک‌ها و تفکرات فکری در این تیم جا بیفتد، به امید خدا بازی بهتری ارائه می‌دهیم و نتایج بهتری کسب می‌کنیم؛ البته هر چه به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم کسب امتیاز سخت‌تر است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در رابطه با تقابل تیمش با نفت مس رفسنجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: مس رفسنجان تیم باکیفیت، بابرنامه و هدف‌داری است و بسیار قابل احترام است. مس با هدایت محمد ربیعی بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارد. با این همه نفت مسجدسلیمان هم بازیکنان جوان، خوب و انرژیکی در اختیار دارد که به دنبال اثبات توانایی‌هایشان هستند. بنابراین نفت بهترین بازی خود را ارائه خواهد کرد.

لطفی درباره حضور فردین رابط بازیکن قرضی استقلال در نفت گفت: فردین رابط یکی از بازیکنان خوب نفت مسجد سلیمان است و تلاش زیادی می‌کند تا توانایی‌هایش را نشان بدهد. نه تنها رابط، بلکه همه بازیکنان جوان و باانرژی با حضور فکری روحیه خوبی دارند و تلاش می‌کنند تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند. بازیکنان نفت به محمود فکری علاقه دارند و همین مورد شرایط روحی خوبی به آنها بخشیده است. 

وی درباره تقابل احتمالی عماد میرجوان مقابل مس رفسنجان، تیم سابقش اظهار داشت: از حالا ترکیب مشخص نیست که بگویم فلان بازیکن در ترکیب هست یا خیر، قطعاً در خصوص این مسائل محمود فکری تصمیم‌گیرنده است. کادر فنی تلاش می‌کند بهترین مهره‌هایش را برای این بازی انتخاب کند و امیدوارم حداکثر امتیاز نصیب تیم ما شود.

بیشتر بخوانید: هفته بیستم لیگ‌برتر|توقف سپاهان مقابل نفت مسجد‌سلیمان

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان سعید لطفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان سعید لطفی نفت مسجد سلیمان محمود فکری نفت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته در استان مربوط به فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر بوده است.

او افزود: براساس گزارش ثبت شده از ایستگاه‌های باران سنجی استان در ایستگاه‌های کریمو ۱۹ میلیمتر، خرو ۱۴ میلیمتر، سرند طبس ۱۴ میلیمتر، کُرُه ۱۳ میلیمتر، معصوم آباد ۱۲ میلیمتر، آیسک ۱۱ میلیمتر، ده محمد، پیرحاجات، مهوید و باغستان ۱۰ میلیمتر، اسفزار و کنگان ۹ میلیمتر، تپه طاق، اسلامیه، چیروک و درمیان ۸ میلیمتر، محمدآباد پسکوه، معدن قلعه و سرند فردوس ۷ میلیمتر، کلشانه، انارستانک و جنوب بیرجند ۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

لطفی بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ایستگاه های باران سنجی آرین شهر، رقه، آلنگ، ماهمیران، بیهود، ده شور، پی کوه، خلف و علی آباد زارعین ۵ میلیمتر، گزیک و چاه طالب ۴ میلیمتر، حصاردار، خنگ، سه قلعه، مختاران، مود، چاهنو و دوست آباد ۳ میلیمتر، بغداده، جفت رود، حجت آباد، زنوغان، کلاته گاویج، آبیز و معدن پروده ۲ میلیمتر، عباس آباد میم، میغان، کفاز و ابراهیمی یک میلیمتر و ایستگاه باران سنجی ماژان هم کمتر از یک میلیمتر باران را ثبت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • فکری بازی کنیم
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم