Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:38:25 GMT

لیبرمن: موشک می‌خوریم و نتانیاهو خواب است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۵۷۸

لیبرمن: موشک می‌خوریم و نتانیاهو خواب است

خبرگزاری فارس: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا»، امروز (پنجشنبه)، در توئیتی به انفجار بامدادی در نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «شرایطی که در آن موشکی با سر جنگی ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن در ادامه با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود».

این اظهارات پس از آن است که بامداد امروز، منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد،‌ ضمن تأیید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد».

منابع خبری خبر دادند که موشک مذکور در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» فرود آمده و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری آن موفق عمل نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو لیبرمن دیمونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل

منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن یک هدف نظامی برای اولین بار در عمق ساحل اسرائیل خبر دادند.   به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.   این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.   منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی اسرائیل بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.   رسانه‌های اسرائیل به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.   منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.   خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.   خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.   رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.   حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم