Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:15:14 GMT

ارتش و سپاه سربلندی نظام و ناامیدی دشمنان را رقم زده‌اند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۵۸۴

ارتش و سپاه سربلندی نظام و ناامیدی دشمنان را رقم زده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«انقلاب اسلامی ایران به واسطه حرکت هوشمندانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) مسیر روشنی را در پیش گرفته و در ادامه راه نورانی خود با رهبری‌های هوشمندانه و حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و همراهی آحاد جامعه توانسته است از سد دشمنی‌ها، مشکلات و همه تحریم‌ها با اقتدار و سلامت عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکیه) یکی از آثار و برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در چهار دهه گذشته موید تلاش مخلصانه و مومنانه کارکنان خدوم سپاه با تفکر انقلابی و ولایتمداری برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای مقتدر مسلح کشورمان دست در دست یکدیگر چون ید واحده، سربلندی نظام و یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز ارزشمند و ماندگار، از خداوند متعال توفیقات هرچه بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای مأموریت‌های خطیر در سایه رهبری‌های دوراندیشانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) خواستار است.»

کد خبر 5195356 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه بیانیه سردار حجازی مجلس شورای اسلامی برجام پیام تسلیت اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی صحن مجلس ایالات متحده امریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 هیئت دولت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سید عباس عراقچی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این پیام با تجلیل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از چهار دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران خصوصا سپاه ناحیه کیش، سپاه حفاظت هوایی (فرودگاه)، دریایی و تمامی یگان‌های مستقر در منطقه آزاد کیش در حوزه تامین امنیت، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف جزیزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است