Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر منطقه اروند در کیفیت بخشی به برنامه های تولیدی نقش موثری دارند، گفت: در این ایام که ویروس کرونا اکثر خانواده ها را خانه نشین کرده، نقش هنرمندان عرصه های مختلف در تولید آثاری با کیفیت بسیار اثر گذار است.

«رضا مردانی» عصر امروز (چهارشنبه ۱ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری ویژه برنامه «هلال اروند» که هر شب از منطقه آزاد اروند به شکل آنلاین پخش می شود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، نقش هنرمندان در کیفیت بخشی به برنامه های تولیدی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در این ایام که ویروس کرونا اکثر خانواده ها را خانه نشین کرده، نقش هنرمندان عرصه های مختلف در تولید آثاری با کیفیت که بتواند بخشی از اوقات فراغت مخاطبین را پر کند بسیار اثر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ابتدا با ویژه برنامه نوروز و هم اکنون و در ماه مبارک رمضان با «هلال اروند»، سبک جدیدی از برنامه سازی را تجربه کرد که در نوع خود موفق بوده و مورد توجه علاقه مندان به این برنامه، قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این تولیدات در شرایط کنونی به اقتصاد هنر نیز کمک شایانی می کند، تصریح کرد: هر چقدر هنرمندان آثار فاخر تری تولید کنند مخاطبین آنها بیشتر خواهند بود چراکه می بایست با شبکه های مجازی و انبوهی از تولیدات متنوع و قابل دسترس برای تمامی گروه های سنی، رقابت کنند.


مردانی کارکرد هنر را درمانی برای سلامت روان در دوران پاندمی کووید ۱۹ دانست و یادآور شد: در این دوسال که جهان به یک باره دچار تحول و دگرگونی ناشی از پاندمی کرونا ویروس شد، افراد بسیاری دچار آسیب های روحی و روانی شدند که در همین راستا هنرمندان با ارائه هنر خویش توانستند در تلطیف شرایط و کمرنگ تر کردن سیاهی جهان نقش موثری ایفا کنند.

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های تولیدی خبرگزاری شبستان خوزستان رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند نقش هنرمندان اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص نتایج برگزاری هفته‌های فرهنگی گفت: هفته‌های فرهنگی برجسته‌سازی موضوعات و قله‌ها است بدان معنا که به‌عنوان قله از آن‌ها یاد می‌شود، همچنین این ایام فرصتی برای معرفی هنرمندان، اندیشمندان و... است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مهدی سیدین‌نیا شامگاه چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار ضمن تبریک هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: اگر دنبالیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و در خدمت بشریت باشیم، نقش هنر در تمدن‌سازی خود را نشان می‌دهد و گذشته تاریخی نیز مصداقی برای امر است.

وی با اشاره به نقش هنر در میان اقوام مختلف افزود: هنر ظرفیت عجیبی در جمع‌آوری اندیشه‌ها دارد چون زبان بیان است و در این راستا شاهدیم زبان مشترکی است که در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص نقش حل مسئله هنر نیز عنوان کرد: یکی از پایه‌های تمدنی، هنر است که باید به آن توجه داشت و در این راستا باید به این نکته نیز توجه داشت که هنر قدرت حل مسئله نیز دارد.

سیدین‌نیا بیان کرد: نیاز است مسائل به میدان بیاید تا از طریق فرهنگ و هنر حل شود، چرا که بسیاری از مشکلات به فرهنگ افراد باز می‌گردد و یعنی این مسیر، مسیری فرهنگی و اندیشه‌ای است و باید ظرفیت هنر را باور کرد.

وی در خصوص نتایج برگزاری هفته‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: هفته‌های فرهنگی برجسته‌سازی موضوعات و قله‌ها است بدان معنا که به‌عنوان قله از آن‌ها یاد می‌شود؛ هفته‌های فرهنگی فرصتی برای معرفی هنرمندان، اندیشمندان و… است و در این راستا نیاز است به مباحث نظری نیز پرداخته شود و یکی‌از اقداماتی که می‌توان انجام داد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است تا اصفهان خود را در این عرصه بیشتر عرضه کند.

کد خبر 747720

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸