Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:02:54 GMT

۱۸۰۰ تن سیمان در جنوب کرمان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۸۴۹

۱۸۰۰ تن سیمان در جنوب کرمان توزیع می شود

محسن مشایخی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها با بیان اینکه این محموله سیمان فقط مربوط به تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری بوده است، اظهار داشت: 

این میزان سیمان در راستای قطع التهابات موجود در بازار و ایجاد آرامش نسبی بازار سیمان توزیع می شود.

وی از رایزنی با کارخانه جات سیمان استان کرمان برای رفع نیاز سیمان منطقه جنوب کرمان خبرداد و گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا این کارخانه ها، نیاز کامل بازار جنوب کرمان را تأمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از هماهنگی رئیس انجمن سیمان کشور و مدیران عامل کارخانه های سیمان استان کرمان افزود: با پیگیری های مستمر این سازمان و با هماهنگی های صورت گرفته، تولید کامل سیمان استان کرمان در روز جمعه به میزان یکهزار و ۸۰۰ تن به جنوب کرمان اختصاص یافت.

 معاون سازمان صمت جنوب کرمان گفت: متأسفانه اخیراً شاهد بروز مشکل و کمبود سیمان در کشور بودیم که در همین راستا در جنوب کرمان نیز در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی میزان نیاز روزانه منطقه جنوب کرمان به سیمان را ۵۰۰ تن برشمرد و از تامین سه برابری سیمان برای اشباع نیاز منطقه طی روز آینده خبر داد.

وی افزود: در روزهای آینده نیز به همین منوال سهمیه مربوط به جنوب کرمان از کارخانه های استان تأمین و توزیع خواهد شد.

مشایخی ادامه داد: با توزیع این میزان سیمان، هیچ گونه کمبودی در منطقه جنوب کرمان نخواهیم داشت.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.  

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت سیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت سیمان وزارت صنعت معدن و تجارت جیرفت سیمان اخبار کنکور جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۲۷ فروردین‌ماه در دیدار با فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، شجاعت، توانمندی، تکلیف‌محوری و با برنامه بودن را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد.

وی با تبریک پاسخ قاطع و تاریخی جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دست نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران، گفت: رژیم غاصب اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای را در طول عمر خود ندیده بود و در دنیا تاکنون شاهد چنین عملیات بازدارندگی نبودیم و جمهوری اسلامی این کار را با موفقیت انجام داد. مهم‌تر از آن عملیات، پشتیبانی از عملیات و حفظ این پیروزی است که ارزش بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ۴ رکن مهم جزو دارایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که آن را از سایر ارتش‌ها متمایز کرده و فاصله قابل توجهی برای آن ایجاد می‌کند، بیان کرد: نخستین رکن، مردمی بودن بدنه ارتش است و آحاد مردم بدنه ارتش را تشکیل می‌دهند و از لحاظ روحیه و رویه نیز ارتش مردمی است و شاهد آن حضور ارتش در خط مقدم کمک به مردم در همه صحنه‌ها است و ارتش مردم را از صمیم قلب دوست دارد و مردم نیز از دل و جان ارتش را دوست دارند و این ارتباط از محور‌های مهم است.

وی محور دوم را مجهز بودن ارتش دانست و با بیان اینکه در مراسم رژه روز ارتش، تنها گوشه کوچکی از توانمندی‌ها ارائه می‌شود که جای افتخار دارد، تصریح کرد: محور سوم مهیا و آماده بودن ارتش جمهوری اسلامی است و در این محور ارتش جمهوری اسلامی ایران فاصله بسیاری با سایر ارتش‌ها دارد و  آمادگی ارتش ما درونی و بیرونی است و فرد فرد نیرو‌های ارتش از صمیم قلب و در سخت‌ترین شرایط مأموریت خود را به بهترین وجه انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: رکن چهارم اعتقاد ارتش است که کارآمدی نیرو را چند برابر می‌کند و هر اندازه اعتقاد و ارتباط با خداوند بیشتر باشد قدرت گسترش پیدا می‌کند و به همین دلیل خداوند نیز در سخت‌ترین شرایط از دین خود دفاع می‌کند و در شرایط سخت کسانی پیروز هستند که اعتقادشان به خداوند قوی‌تر است و تمام افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعتقاد آن است و این اعتقاد است که سبب می‌شود نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین فرمانده جهان را داشته باشند که عالمی برجسته، دشمن‌شناس و حکیم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شوق مردم نسبت به عملیات «وعده صادق» و شعار‌هایی که برای عرض ارادت به فرمانده معظم کل قوا و نسبت به این مأموریت نشان دادند، گفت: این همان بحث اعتقاد است و ارتش با این ۴ رکن همان ارتشی است که باید در رکاب امام زمان (عج) باشد و لیاقت سربازی حضرت ولی عصر (عج) را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • بازید استاندار از کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد