Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@03:39:11 GMT

انصاف حیرت انگیز امام علی (ع)+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۹۴۰

سخنان استاد حامد کاشانی با موضوع انصافِ حیرت انگیزِ امیرالمؤمنین صلوات الله علیه را در برنامه «ماه من» از شبکه سه مشاهده می نمایید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حامد کاشانی امام علی حامد کاشانی امیرالمومنین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!

ایتنا - بر اساس یافته‌های جدید دانشمندان، احتمالا سیارک معروف کامو اولوا که در سال ۲۰۱۶ کشف شده، در واقع تکه‌ای از ماه است که در اثر برخورد شهاب سنگ با سطح ماه جدا شده است.
محققان دانشگاه تسینگ هوا در چین با بررسی ویژگی های فیزیکی و مداری سیارک کامو اولوا، به این نتیجه رسیده اند که این سیارک کوچک احتمالا تکه ای از ماه است که در اثر برخورد شهاب سنگ با سطح ماه میلیون ها سال پیش جدا شده است.

بر اساس شبیه سازی های انجام شده، دانشمندان ویژگی هایی را در این سیارک شناسایی کرده اند که با دهانه برخورد "جیوردانو برونو" در نیمکره دور ماه مطابقت دارد. از جمله اینکه این سیارک از جنس سنگ بسیار جامد است که نشان می دهد تکه ای یکپارچه از ماه بوده، نه انباشته ای از خاک و خرده سنگ.

این تیم در مقاله خود نوشته اند: ما احتمال می دهیم منشا احتمالی کامو اولوا از شکل گیری دهانه جیوردانو برونو در چند میلیون سال پیش باشد. این یک رابطه مستقیم میان یک سیارک خاص و دهانه منشا آن در ماه را نشان می دهد.

کامو اولوا حدود قرن هاست در مداری نزدیک به زمین اما دور از آن در گردش است. این سیارک کوچک حدود 50 متر قطر دارد اما رفتارش کاملا متفاوت از سایر سیارک های اطراف زمین است. نحوه انعکاس نور و رنگ آن نیز شباهت زیادی به سطح ماه دارد.

کشف دقیق اینکه این سیارک از کجای ماه آمده، نشان دهنده وجود سایر سیارک های کوچک تری از جنس ماه در اطراف زمین است که هنوز کشف نشده اند. دانشمندان امیدوارند با ردیابی دقیق این سیارک ها، شواهد بیشتری از تاریخچه تشکیل ماه به دست آورند.

دیگر خبرها

  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس