Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:01:32 GMT

سالانه ۳۸ هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۱۳۱

سالانه ۳۸ هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی منوچهری صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح اولین واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی در استان بوشهر با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا است.

وی از برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی در استان خبر داد و اضافه کرد: یکی از نیازهای استان تولید مرغ مادر گوشتی بود که با افتتاح این کارخانه نیازهای استان تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به فعالیت ۲۱۷ واحد مرغ‌داری صنعتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه ۳۸ هزار تن مرغ در استان بوشهر تولید و روانه بازار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اشتغال نخستین واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی استان بوشهر ۱۶ فرصت شغلی مستقیم و ۲۰ فرصت شغلی غیرمستقیم است.

تکمیل زنجیره تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز در این مراسم بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم در استان تکمیل زنجیره‌های تولید آبزیان، محصولات کشاورزی گلخانه‌ای و گوشت مرغ است.

سعید زرین‌فر با اشاره به جایگاه پنجم استان بوشهر در تولید مرغ خاطرنشان کرد: واحدهای متعدد مرغ در استان فعال هستند که واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی نقش مهمی در تأمین نیازهای انها خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان استان باید تا قبل از این کارخانه جوجه یک روزه را از استان‌های شمالی بوشهر تأمین می‌کردند ادامه داد: اکنون زمینه تولید جوجه یک روزه در استان بوشهر فراهم شده است.

کد خبر 5195376

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مرغ ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان اردبیل ایلام مرغ مادر گوشتی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

کد خبر 6085914

دیگر خبرها

  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد