Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف محموله بزرگ قاچاق در بانه و سروآباد و بازداشت باند سارقان حرفه‌ای در قروه خبر داد. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه از کشف کشف 3تن و800 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "غلام‌الهی" بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار ،مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از یک  میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر بازداشت و تحویل مراجع قضائی داده شد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 504 هزار و 942 قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک انبار محل نگهداری دارو در سروآباد خبر داد و افزود: همچنین در این انبار بیش از 2 تن کود شیمیایی فاقد مجوز کشف شد. 

انهدام ‌باند قاچاق انسان و ‌دارو در خوزستان / بازداشت 4 ‌عراقی و یک قاچاقچیقاچاق جوجه یک روزه عامل کاهش تولید مرغ/ فروش جوجه یک روزه در مرزهای غرب کشور با قیمت 18 هزارتومان!

وی اعلام کرد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند. 

سردار آزادی از بازداشت یک نفر در این رابطه و معرفی وی به مراجع ذی‌صلاح خبر داد و تأکید کرد: شهروندان  هرگونه اخبار و اطلاعات درباره اماکن تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

وی همچنین از بازداشت 4نفر از اعضای باند حرفه‌ای سرقت کابل برق هوایی در قروه خبر داد و اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به 14 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان قروه اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده خودروی‌های مشکوک، ناشناس و فاقد پلاک به ویژه در ساعات پایانی شب؛ مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرده تا نسبت به دستگیری مجرمان وسارقان اقدام شود. 

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان