Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:22:00 GMT

اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۲۴۸

اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در ایلام

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایستگاه‌های کنترلی این پلیس در مبادی‌های ورودی و خروجی استان توسط ماموران پلیس راه در دو ایستگاه، هفت چشمه و مهدی آباد برای اعمال محدودیت‌های کرونایی مستقر و از تردد غیر ضرور خودروها به اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و اماکن متبرکه جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: هر گونه تردد غیر ضروری وسایل نقلیه به جهت حضور در آرامستان ها ممنوع بوده و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه بیان کرد: هم اکنون دوراهی قدیم و جدید جاده صالح آباد به سمت ماربره و سرطاف مسدود و هیچ‌گونه ترددی در این مسیر صورت نمی‌گیرد.

همتی زاده ادامه داد: در روز جمعه خودروهایی که در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها در کنار جاده‌های فرعی و اصلی پارک شده باشند توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون خواهند شد.

وی تصریح کرد: خودروهایی که دارای مجوز تردد هستند با هماهنگی ماموران مستقر شده در ایستگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، امکان تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و عمل به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های اساسی برای کنترل و قطع زنجیره‌ای کرونا در جامعه است.

کد خبر 5195393

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان اردبیل ایلام پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد