Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس‌جمهور گفت: تحریم ظلم عظیم و بزرگ بر ملت بزرگ ایران است و لحظه‌ای را که ببینیم طرف مقابل برای اجرای قانون آماده شده، یک لحظه هم صبر نمی‌کنیم.
به گزارش خرداد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در شصت و چهارمین برنامه جهش تولید در بهره برداری از طرح های ملی بخش کشاورزی بعد از ارائه گزارش وزیر جهاد کشاورزی افزود: با این گزارش مشخص شد تحقق وعده ای که در سیستان برای ۴۶ هزار هکتار دادیم ، امروز نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آبیاری تحت فشار در هشت سال دولت تدبیر و امید بیش از دو برابر کل تاریخ ایران شده است، افزود: در طول تاریخ ایران آبیاری تحت فشار تا سال ۹۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوده است و از سال ۹۲ تاکنون به دو میلیون و ۴۰۰ رسیده است ؛ یعنی سیستم آبیاری تحت فشار بیش از ۲ برابر کل تاریخ ایران شده است.در محصولات شیلات نیز ۵۰ درصد رشد داشته ایم.
رییس جمهور افزود: خوشحالیم که در سیستان و بلوچستان ، از جنوب تا شمال، از چابهار تا زابل شاهد طرح های مهم و سرنوشت‌ساز برای زندگی مردم هستیم و حتما دولت‌های آینده هم این مسیر را ادامه خواهند داد.
رییس جمهور اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب که نسبت به همه مردم حالت پدری دارند ، اما نسبت به سیستان و بلوچستان یک توجه خاص و ویژه دارند. ایشان پروژه های سیستان و بلوچستان را دنبال می کردند. به طور هفتگی که خدمت ایشان می رسیدم و می‌رسم ، در زمانی که این طرح‌ها مطرح بود ایشان از من سوال می کردند که این طرح ها به کجا رسیده و در چه مرحله ای است؟ در بعضی از پروژه ها تاکید می کردند که انجام شود. این دال بر اهتمام شخص رهبری نسبت به توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان است که استان بسیار مهمی برای ما با مردمی بسیار خوب و پرتلاش است.
وی بعد از استعماع گزارش در حوزه دام و طیور گفت:‌ ما در بحث کره به خودکفایی رسیدیم و می توانیم جزو صادرکنندگان این محصول باشیم و در زمینه مرغ هم نیازمندی‌های ما به خارج کم می‌شود و به خودکفایی کامل می رسیم.
روحانی تاکید کرد: گاهی اوقات بعضی‌ها می گویند تحریم چه کار به مرغ دارد ، مرغ که تحریم نشده است. مردم باید بدانند که در مرغ اجداد آنهایی که وارد می کردیم تحریم شدیم و نگذاشتند و می خواستند اخلال ایجاد کنند که در داخل کشور اصلا مرغ تولید نشود. از طرف دیگر نهاده‌هایی که وارد می کنیم از طریق ارز و سیستم بانکی است که با فشارها و مشکلاتی که برای ما ایجاد کردند خرید و وارد کردن آنها با مشکلات فروانی توام بود.
رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه در تحریم ظالمانه ضد انسانی ترامپ که تا امروز هم ادامه دارد در همه جا این تحریم تاثیرگذار بوده است، یادآور شد: البته عده ای آشنا نیستند، درصد درست می کنند و می گویند 30 درصد مشکلات به خاطر تحریم است و 70 درصد به دلیل مدیریت است که این حرف کاملا و غلط و نادرست است چرا که آنها نمی دانند که تحریم در چه زمینه‌هایی تاثیرگذار است و مشکلات ایجاد می کند و نمی دانند که تحریم در کل تولید و در بخش کشاورزی و صنعت تحریم تاثیرگذار است.
رییس جمهوری گفت: آنها نمی دانند که در بخش تولید و صنعت و کشاورزی اگر نهاده های لازم و مواد اولیه به موقع وارد نشود، تولید متوقف می شود بنابراین تحریم در واردات و صادرات ما تاثیرگذار است.
روحانی اضافه کرد: از وزارت خارجه و سایر دستگاههایی که در کنار وزارت خارجه این روزها در وین برای شکستن تحریم ها تلاش کردند، تشکر می کنم.
رییس جمهوری گفت: نمی توانم درک و هضم کنم که کسی عضو ملت ایران باشد و از برداشتن تحریم ناراحت شود. چطور می‌تواند ایرانی و مسلمان باشد و اعلام کند که من در میان و کنار مردم هستم و برای آنها کار می کنم و از برداشتن تحریم ناراحت باشد.
رییس جمهوری با بیان اینکه تحریم یک ظلم عظیم و بزرگ بر ملت بزرگ ایران است،ادامه داد: ما آن لحظه ای که ببینیم طرف مقابل برای اجرای قانون و مقررات آماده شده یک لحظه صبر نمی کنیم. مخالفان هرچه می خواهند بگویند و هرچه هم زور داشته باشند و هر چه هم بلندگو داشته باشند.
وی تصریح کرد: زمانی که ببینیم حق مردم ایران را می توانیم بگیریم به عنوان رییس جمهور یک لحظه معطل نمی کنم و همان موقع این کار را انجام می دهم. عده ای هم ناراحت هستند که به ما ربطی ندارد. مردم بدانند که تحریم برای تولید مرغ و تخم مرغ و پرورش دام، واکسن و کود و بذر تاثیر می گذارد.
برچسب ها: روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی سیستان و بلوچستان رییس جمهور یک لحظه طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی از اقشار مختلف مردم مؤمن و متدیّن استان سمنان خواستار استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و هیأت دولت شدند.

متن پیام به این شرح است:

استان پهناور و ممتاز سمنان خود را آماده می‌کند تا یکبار دیگر میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و اعضای محترم کابینه دولت سیزدهم باشد.

مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان که به تعبیر رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی به دینداری، دانش پژوهی، برجستگی‌های علمی و نیز هوش و استعداد بالا شناخته می‌شوند در ادوار مختلف بارها و بارها انسجام، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده و در مسیر نورانی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه سه هزار شهید استان سمنان گام برداشته‌اند.

استان سمنان با وجود مردمانی فداکار و سخت‌کوش و نیز ذخایر طبیعی ارزشمند و کم‌نظیر همواره یکی از استان‌های پیشرو در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بوده که تحقق این مهم را مرهون تلاش آحاد مردم در شهرها و روستاهای مختلف و بصورت خاص فداکاری سه هزار شهید والامقام استان سمنان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌دانیم.

اینک و در آستانه دومین دور از سفر استانی آیت‌الله رئیسی ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان و دیدار رئیس و اعضای دولت سیزدهم با مردم این استان و با عنایت به افتخارآفرینی اخیر غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» و به منظور حمایت از برنامه‌ها و همراهی با سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در جهت رفع مشکلات ملی و استانی از آحاد مردم شریف، مؤمن و متدین استان سمنان دعوت می‌کنیم با حضور گرم خود در برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهوری به استان بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.

کد خبر 6081307

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم