Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گزارش ایرنا؛ هیات اجرایی آی.او.سی در نشست اخیر خود با تغییر تابعیت ختیک تسابولوف از روسیه و دارنده مدال های طلا و نقره جهان و یوسف حمیدا آزادکار سنگین وزن آمریکایی موافقت کرد.

آزادکار روسی که به تابعیت صربستان درآمد علاوه بر طلا و نقره جهان در رده بزرگسالان، طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۱ را نیز در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسابولوف آخرین بار سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی روسیه به عنوان نایب قهرمانی رسید و در جام ایوان یاریگین نیز برنز گرفت.

این کشتی گیر روس در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ در پاریس در فینال مقابل جردن باروز آمریکایی شکست خورد و به مدال نقره جهان رسید.

حمیدا سنگین وزن آمریکایی که در سال ۲۰۱۸ برای آمریکا به مدال نقره امیدهای جهان رسید و  مدال برنز تورنمنت سرو پلادو در کوبا را بدست آورد تابعیت مصری گرفت.

برچسب‌ها کشتی مصر کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی مصر کمیته بین المللی المپیک کشتی مصر کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه‌شنبه) از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، ۶ عملیات توسط پهپاد و موشک طی سه روز گذشته انجام دادیم.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • مريم طوسى فعلا تا بازيهاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند