Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تیم فرهاد مجیدی در بازی بعدی‌اش مقابل الدحیل کار دشوارتری به نسبت دیدار شب گذشته خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 4 بر 3 تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال تیم خوبی دارد و به غیر از یکی دو بازیکن، تمام نفرات در یک سطح قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی درخشش خوبی در این مسابقات داشتند. اسماعیلی دیگر بازیکن سابق نیست و خیلی خوب بازی می‌کند.

وی افزود: سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در بازی با الدحیل پایین و  پاس‌های تیم رو به عقب بود. الدحیل پرس خود را از نیمه خودش انجام می‌داد و اینطور نبود که از زمین استقلال پرس کند. تیم استقلال از ابتدای مسابقات در خط دفاع مشکل داشته، بر خلاف خط حمله که خیلی خوب عمل کرده است. فرهاد مجیدی خودش می‌داند خط دفاعی تیم ضعف دارد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به سیستم بازی استقلال در دیدار با الدحیل گفت: مجیدی با گذاشتن سه مهاجم ریسک کرد. همین مسئله باعث شده بود وسط زمین برای استقلال بازیکن کمتر دیده شود. مسعود ریگی روز خوبش نبود و در کنار او آرش رضاوند هم همین شرایط را داشت. سه بازیکن خط میانی استقلال خسته شده بودند و زمانی که بازیکن خسته باشد، ضریب اشتباهاتش بالا می‌رود.

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، بهتر از نیمه اول بازی کرد و شکل تیم بهتر شد. بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که هر چقدر خط حمله الدحیل حرفه‌ای و سرعتی بود، خط دفاعی و مخصوصاً دروازه‌بان‌شان متزلزل نشان می‌دادند.

وی در پایان تصریح کرد: بازی برگشت سخت‌تر از بازی رفت خواهد بود، چرا که تیم‌ها از هم شناخت پیدا خواهند کرد. به اعتقاد من استقلال در بازی بعدی با الدحیل باید با دو هافبک دفاعی بازی کند تا تیم در زمان حمله به همراه مدافعان کناری با تعداد بیشتری حمله کند. پاس‌های رو به عقب ما باید کمتر و سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله زیاد شود.

البریک: استقلال تیمی ممتاز و قدرتمند است/ سماجت و اشتیاق ما باعث پیروزی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن

پدیده بنفیکا طی ماه‌های به طور ویژه به منچستریونایتد لینک شده است. 

نمانیا ماتیچ به ژائو نوس توصیه کرده است که برای انتقال از بنفیکا به تیمی بزرگ‌تر، عجله نکند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، نام ژائو نوس با انتقال به منچستریونایتد گره خورده است؛ باشگاهی که گفته می‌شود برای جذب این ستاره جوان بنفیکا حاضر است هزینه زیادی کند. این بازیکن ۱۹ ساله از تمدید قرارداد خود با بنفیکا خودداری کرده، اما قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۸ با این باشگاه اعتبار دارد. لیورپول و چلسی نیز به دنبال جذب نوس هستند. گفته می‌شود بند فسخ قرارداد او ۱۲۰ میلیون یورو تعیین شده است.

ماتیچ که در طول دوران حرفه‌ای خود هم برای بنفیکا و هم برای منچستریونایتد بازی کرده است، به طور واضح تحت تأثیر نوس قرار گرفته است، اما به این بازیکن جوان توصیه کرده است که در پایان فصل از انتقال به اولدترافورد صرف نظر کند. این هافبک باتجربه معتقد است که نوس باید برای ادامه رشد خود و همچنین بازی در لیگ قهرمانان در بنفیکا بماند؛ رقابتی که به احتمال زیاد منچستریونایتد در فصل آینده در آن حضور نخواهد داشت.

ماتیچ در مصاحبه با روزنامه اُ ژوگو گفت:

به نظر من خروج از بنفیکا، برای او زود است. اگر من جای او بودم، چند سال دیگر در بنفیکا می‌ماندم تا در لیگ قهرمانان بازی کنم و بیشتر بالغ شوم. مطمئنم زمان او فرا می‌رسد و بنابراین نیازی به عجله ندارد. ژائو همین الان هم در یک باشگاه بزرگ حضور دارد. مطمئن هستم آینده او در بنفیکا بسیار خوب خواهد بود. فکر می‌کنم برای خروج از بنفیکا زود است، اما در نهایت همیشه تصمیم نهایی با اوست. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. در ۱۹ سالگی، بازیکن شگفت‌انگیزی است. او آینده بنفیکا است. البته او مورد توجه برخی از باشگاه‌های لیگ برتر نیز قرار گرفته است. من واقعاً این نوع بازیکنان جوان را دوست دارم که با وجود کم‌سن بودن، با پختگی زیادی بازی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!