Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:11:47 GMT

رونمایی از هافبک سابق استقلال، شاید فردا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۳۵۱

هافبک دفاعی سابق آبی‌پوشان پایتخت با رسیدن به مرز آمادگی و شرایط ایده‌آل این امکان را دارد تا برای اولین‌بار بتواند برای گل‌گهر به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه" فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل لیگ بیستم تصمیم به جدایی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی گرفت، پس از پیوستن به گل‌گهر سیرجان نتوانسته در دو مصاف با ماشین‌سازی و پیکان سرمه‌ای‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند اما حالا با وقفه پیش‌آمده در برگزاری لیگ و استراحت دو هفته‌ای گل‌گهر او به مرز آمادگی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باید دید امیر قلعه‌نویی سرمربی باتجربه گل‌گهر که تیمش فردا در جریان رقابت‌های هفته بیست و یکم باید در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند، در چالش انتخاب و چینش کمربند میانی تیمش کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند و از یک استقلالی دیگر هم در ترکیب گل‌گهر رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

 

باقری برای رسیدن به ترکیب گل‌گهر رقبای سرسختی چون علی‌اصغر عاشوری، علیرضا علیزاده و ... را دارد و باید دید تصمیم کادرفنی گل‌گهر برای بازی دادن به او چه خواهد بود و چه زمانی هافبک دفاعی سابق استقلال اولین تجربه پوشیدن پیراهن گل‌گهر را به دست می‌آورد.

گل گهرسیرجان فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان فرشید باقری استقلال تهران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سوال در حالی از سوی خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری مطرح شد که تا پیش از این سرمربی پرتغالی سپاهان بارها به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم مورد انتقاد و سوال قرار گرفته بود و اینبار درباره نمایش ضعیف تیم در خط هجومی و فرصت سوزی پرسیده شد که پاسخ جالب توجهی نیز از سوی مورایس همراه داشت.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که تعجب و لبخند را به صورتش آورده بود، گفت:« یک سوال متفاوت. برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. می توان گفت برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانسته‌اند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد که شاید در ان لحظه می توانسته تصمیم بهتری بگیرد. شوت بزنم یا نزنم یا انتخاب دیگر و بهتری داشته باشد. برخی مواقع گل هم زدیم اما موقعیت‌های زیادی را  در همان بازی گل نکردیم. ببینیم فردا چه می شود و به هر حال باید قبول کنم. به همین دلیل فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. ببینیم فردا چه می‌شود.» 

گفتنی است که این سوال در حالی از سوی خبرنگاران مطرح شد که مهاجمین سپاهان در سه بازی اخیر فقط یک مرتبه مقابل صنعت نفت در آبادان گلزنی کردند. با این حال همچنان تیم مورایس با ثبت 41 گل و با اختلاف قابل توجه نسبت به تیم دوم که تراکتور است و 32 گل زده، بهترین خط هجومی مسابقات به شمار می‌رود و رضا اسدی و شهریار مغانلو نیز با 11 و 10 گل بهترین گلزنان لیگ برتر هستند.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • آقای بنزین، حواست بود؟