Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از حکم کمیته انضباطی مبنی بر محکومیت آکادمی کیا و قهرمانی نوجوانان استقلال ،علی کریمی با مهدوی کیا تماس گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی در تماس با مهدوی کیا در مورد جزئیات ماجرا نظر او را جویا شد مهدوی کیا هم در دفاع از آکادمی خودتوضیحاتی را به علی کریمی ارائه کرد. همان طور که می دانید هواداران استقلال هم در فضای مجازی به کریمی حمله کردند که چرا در مورد همه جور فسادی واکنش نشان می دهد اما در این قضیه سکوت اختیار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید بعد از تماسی که علی کریمی با مهدوی‌کیا گرفت، واکنش جادوگر به اتفاقات اخیر چیست؟ البته مهدوی کیا هم قصد دارد با انجام یک مصاحبه توضیحات جدیدی را در مورد حکم صادره ارائه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی علی کریمی مهدی مهدوی کیا علی کریمی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس