Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: به عناصر خائن و وطن‌فروش ضد انقلاب که قصد ایجاد ناامنی در استان دارند، هشدار می‌دهیم که پاسخ کوبنده‌تری از همرزمان شهدای تروریستی مریوان دریافت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج‌، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز شهادت 2 تن از رزمندگان شجاع و دلاور سپاه بیت‌المقدس استان کردستان؛ "حاج عثمان جهانی و  ناصر امینی" را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم این شهدای عزیز و مردم شهید پرور شهرستان مریوان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر دستان به خون آغشته استکبار جهانی از آستین گروهک‌های خودفروخته ضدانقلاب بیرون آمد و دو تن از مدافعان امنیت که  از فرزندان بومی شهرستان شهیدپرور مریوان بودند را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عناصر مزدور قصد ایجاد  ناامنی در کردستان را داشتند، غافل از اینکه  رزمندگان و مدافعان سرافراز ایران عزیز همیشه بیدار و آماده بوده و ضربه‌ای سهمگین به آنان وارد کردند.

درگیری قرارگاه حمزه سیدالشهدا با عناصر ضدانقلاب / هلاکت 2 تروریست در مریوان / 2 نفر از رزمندگان ‌اسلام شهید شدنداسامی و تصاویر دیده نشده از شهدای درگیری با ضدانقلاب در مریوانشهدای تروریستی مریوان| استاندار کردستان: شهادت نیروهای سپاه توسط ضدانقلاب اقدامی ضدانسانی و تروریستی بودشهدای تروریستی مریوان|ماموستا شیرزادی: نیروهای سپاه با زبان روزه جانشان را در راه دفاع از نظام و امنیت مردم تقدیم کردندشهدای تروریستی مریوان|ماموستا راستی: اقدامات تروریستی ‌راه به جایی نمی‌برد‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: به عناصر خائن و وطن فروش ضد انقلاب که قصد ایجاد ناامنی در استان کردستان دارند هشدار می‌دهیم که پاسخ کوبنده‌تری از همرزمان این شهدا دریافت خواهند کرد و منتظر انتقام سخت‌تر، باشند.

سردار حسینی بیان کرد: به محضر مردم شریف و انقلابی استان کردستان هم اعلام کرده که رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در جهت ایجاد امنیت پایدار، هیچ‌گاه از پای نخواهند نشست و با نثار جان خود، مسیر شهدای عزیز را ادامه خواهند داد.  

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای تروریستی مریوان سپاه بیت المقدس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان در هزارتوی مشکلات شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بدون شک اسم شهر مریوان به واسطه وجود دریاچه زریبار و مرز رسمی باشماق طی چند سال اخیر بیش از استان کردستان به گوش مردم کشور خورده است، اما این روز‌ها این شهر توریستی و گردشگری دچار مشکلات عدیده‌ای در حوزه مدیریت شهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم