Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مدیرعامل شرکت در نشست با فرماندار مهریز، با اشاره به ضرورت بحث مدیریت مصرف اظهار کرد: برای مقابله با مشکل کم آبی و افزایش فرهنگ مدیریت مصرف ، لازم است فرمانداری ، شهرداری و دیگر ادارات همکاری و هماهنگی لازم را با این شرکت داشته باشند.
اصغر ریاضتی افزود: با توجه به تعداد زیاد روستاهای تحت تاثیر خشکسالی در این شهرستان ، نیازمند همکاری دستگاه های شهرستان در راستای تامین تانکرهای آب رسان ثابت و سیار می باشیم
وی با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم کاهنده مصرف و تاثیر آن در بحث مدیریت مصرف خاطرنشان کرد: ضروری است تا قبل از فرا رسیدن فصل تابستان،تمامی ادارات به لوازم کاهنده از قبیل پرلاتور و سایبان کولر مجهز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضتی وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان و هدررفت آب به دلیل شکستگی شبکه آبرسانی در پی فعالیت پیمانکاران شرکت گاز را از مشکلات این شهرستان عنوان کرد که باید اقدامات لازم در راستای رفع آن صورت گیرد.

مدیر امور آبفای مهریز نیز در این نشست با اشاره به وضعیت کمبود آب در این شهرستان گفت: ما علاوه بر کم آبی با مشکلاتی از قبیل کمبود منابع آب داخلی و کمبود تانکر آب ثابت جهت آبرسانی به مشترکین مواجه هستیم .
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا در این نشست اظهار کرد: تمام نیاز آبی شهرستان ۲۵۰ لیتر بر ثانیه می باشد که منابع موجود تنها توان تولید ۱۷۰ لیتر بر ثانیه آب را دارا می باشد .
علمدار افزود : با وجود این شرایط سخت کم آبی  شرکت آبفا سعی دارد تا حد امکان با بحث جیره بندی آب در شهرستان مواجه نشود که این امر همکاری کامل مردم شریف را می طلبد .

48

کد خبر 1507634

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت