Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:13:02 GMT

تمجید خاص زین الدین زیدان از کریم بنزما

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۷۵۸

تمجید خاص زین الدین زیدان از کریم بنزما

زین الدین زیدان پس از برتری بر کادیز یک بار دیگر به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با زین الدین زیدان در زمین کادیز به یک پیروزی راحت دست یافت و با دو گل کریم بنزما و تک گل اودریوسولا توانست سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد. رئال با این برد موقتا به صدر لالیگا صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:

« برای کریم خوشحالم. او دو گل زد و مثل همیشه عالی بود. کریم فقط یک مهاجم نیست و از داشتنش لذت می بریم. امیدوارم سال های بیشتری بازی های کریم را در رئال تماشا کرده و لذت ببریم.»

 

زیدان در بازی امشب تیمش را با سه دفاع به زمین فرستاد:

« این بستگی به بازی دارد ولی مهمتر از سیستم، وضعیت روحی تیم است. خوب و با روحیه بازی کردیم و در دفاع هماهنگی بالایی داشتیم. برای من این شکل دفاع کردن و انسجامی که داریم، بسیار مهم و حیاتی است. سه کلین شیت متوالی اتفاقی مثبت محسوب می شود.»

 

بازگشت آرامش به رئال:

« هدف مان پیروزی و افزایش مجدد اعتماد به نفس بود. بارها در این مورد حرف زده ایم و پس از ۹ ماه مبارزه، همچنان در دو جام شانس قهرمانی داریم. کاری که این تیم تا به اینجا انجام داده، قابل ستایش است. توانسته ایم با مصدومیت ها کنار بیاییم و پیش برویم.»

 

وضعیت مودریچ:

« مصدومیت او از ناحیه کمر است و چیز خاصی نیست. امیدوارم خیلی زود دوباره با ما باشد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیدان کریم بنزما زیدان کریم بنزما لوکا مودریچ زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست

سرمربی بارسلونا اعتقادی به شانس ندارد و باور دارد که هر تیمی که پیروز می شود، با شایستگی کارش را انجام داده است. 

طرفداری | در جریان حساس ترین دیدار هفته سی و دوم لالیگا، ال کلاسیکوی برگشت در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پیش از این بازی در مورد وضعیت تیمش قبل از به میدان رفتن مقابل رئال مادرید، صحبت کرد. مهم ترین بخش های کنفرانس مطبوعاتی سرمربی بارسلونا را در ادامه می خوانید. 

فرصت بازگشت پیش روی بارسلونا قرار دارد

فردا فرصت بازگشت به لالیگا را داریم. این بازی به مهم‌ترین جدال فصل تبدیل شده است. رئال مادرید با فرم قدرتمندی پیش روی ما قرار دارد، تیمی که با حذف منچسترسیتی، بهترین تیم دنیا، روحیه مضاعفی گرفته است. آنها دیگر در حال و هوای آن بازی نیستند و حالا با حریفی بسیار جدی و متمرکز روبرو هستیم. امروز تمرین خوبی داشتیم، اما دیروز به خاطر خستگی ناشی از لیگ قهرمانان کمی خسته بودیم. با این حال، تیم با تمام اشتیاق برای قهرمانی لیگ می‌جنگد.

 آنها مجبور بودند مقابل رئال مادرید دفاع کنند

رئال مادرید مجبور بود مقابل سیتی، بهترین تیم حال حاضر دنیا، از خودش دفاع کند. آنها مجبور به دفاع کردن بودند و خیلی هم خوب دفاع کردند. آنها در شرایطی قرار داشتند که مجبور بودند بازی را کنترل کنند و این کار را هم خیلی خوب انجام دادند. در مجموع راجع به یک تیم باکیفیت صحبت می کنیم که حمله کردن و انتقال رو به جلو را بلد است. رئال مادرید در دقایق ابتدایی هر نیمه، به حریفش فشار می آورد. آنها قرار است در خانه مقابل چشم تماشاگران خودشان بازی کنند. باید خیلی شجاع باشیم. این بهترین موقعیت برای نشان دادن شخصیت خودمان است. به خوبی خودمان را آماده کرده ایم. فکر می‌کنم می توانیم با ارائه یک بازی خوب، پیروز از زمین خارج شویم. 

 کار رئال مادرید شانسی نبود

آنها (رئال مادرید) بارها قهرمان شده اند چون خیلی خوب هستند. من زیاد به شانس اعتقاد ندارم؛ به کار تیمی اعتقاد دارم. رئال مادرید طی سه سال گذشته، دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این اتفاقی نیست. این بازی، مهم‌ترین بازی فصل برای ما محسوب می‌شود. برای اینکه فشار را به حریف (رئال مادرید) منتقل کنیم، باید حتماً پیروز شویم. در صورت پیروزی در این بازی، فاصله ما با صدر جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد. رئال مادرید فقط یک بازی از 31 بازی خودش را واگذار کرده و آمار ما هم بد نیست. این بازی را به چشم یک فرصت می بینیم. 

 10 نفره هم می توانستیم دفاع کنیم

جدال با پاری سن ژرمن؟ تنش زیادی وجود دارد چون بی عدالتی را به چشم دیدیم. ما اشتباهات را کم نکردیم و این به ضرر ما تمام شد. موقعیت خوبی داشتیم و خودمان آن را از دست دادیم. این فصل چند بار دیگر هم 10 نفره بازی کردیم، مثل بازی مقابل اتلتیکو و آلاوز که در مجموع عالی دفاع کردیم. اما مقابل پاری سن ژرمن اصلا خوب نبودیم. کسی را متهم نمی‌کنیم، این اشتباهات ماست. مطمئنم از این موضوع درس می‌گیریم.

مشکل آرائوخو و گوندوعان

هیچ مشکلی بین گوندوعان و آرائوخو وجود ندارد. همه چیز رو به راه است. زمانی که شما نیت بد ندارید، همیشه در پایان همدیگر را خیلی خوب درک می کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست