Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندارن گفت: تمامی مبادی ورودی استان هفته آینده به روی خودروهای غیربومی مسدود خواهد بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندارن با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، گفت: تمامی مبادی ورودی مازندران برای هفته آینده نیز به روی خودروهای غیر بومی مسدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی افزود: پلیس در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیربومی را به هیچ‌وجه نمی‌دهد.

او گفت: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفید سوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهرهای استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

سرهنگ قدمی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهرهای استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان تاب؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به لغو برنامه انسداد مقطعی محور سوادکوه گفت: عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، که قرار بود از اول اردیبهشت به مدت 5 روز در این محور اجرایی شود، به علت تکمیل نبودن ظرفیت تجهیزات عملیاتی لغو شد.

پلیس راه مازندران پیش از این اعلام کرده بود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است و در رفت و آمد محدودیت داریم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران