Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در 47 واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک ها در سال جدید خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان اظهار کرد: 47 واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک ها طی سالهای گذشته از سوی بانکها در ازای طلبشان از مالکان ، تملک شده و بررسی نشان می دهد که متاسفانه بیشتر این واحدها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی هاشمیان افزود: در ادامه تلاش های قضایی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی ، تمرکز امسال دبیرخانه ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان بر بازگشت رونق تولید به این 47 کارخانه است .

 

هاشمیان افزود: علت تعطیلی این واحدها و راهکارهای فعال کردن دوباره آنها در نشست های جداگانه با مدیران عامل بانکهای استان و مالکان این واحدها بررسی می شود .

وی ابراز امیدواری کرد : تا پایان امسال همه این واحدها ، تولید را از سربگیرند .

وی با تاکید بر این که توقیف واحدهای تولیدی آخرین گزینه برای وصول دیون است و هیچ بانکی حق ندارد کارخانه و واحد تولیدی را تملک کند گفت: در اغلب موارد وقتی واحدی تملک شده و به افراد دیگری واگذار می‌شود، آن واحد همچنان غیرفعال و تعطیل می‌ماند بنابراین در زمان واگذاری واحدهای تولیدی تملک شده باید اهلیت و صلاحیت افراد هم سنجیده شود

هاشمیان با بیان این که از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ، تلاش کردیم  از تعطیلی خط های تولید و توقیف کارخانه ها در ازای بدهی جلوگیری کنیم  تاکید کرد:  روند تولید حتی در صورت تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها نباید متوقف شود،

گفتنی است؛ سال گذشته هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان 7 کارخانه تعطیل دوباره فعال و مشکلات 303 واحدتولیدی هم بررسی و گره گشایی شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان واحدهای تولیدی تملک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد

به گزارش خبرنگار مهر، توحید مظفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت دوباره یک کارخانه تولیدی که به علت تولید بوی نامطبوع پلمب شده بود خبر داد.

مظفری گفت: این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یک ماه آینده اقدام کند.

اسماعیل درزی، رئیس دادگستری فیروزکوه نیز گفت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود.

درزی افزود: باید فرآیند تولید کارخانه به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.

کد خبر 6080292

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد