Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید به صورت عملیاتی در راستای شعار سال گام بردارند، گفت: تحقق شعار سال در گرو احصا، رصد و رفع مسائل دست و پاگیر حوزه تولید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: تحقق شعار سال باید به گونه‌ای با برنامه و طراحی باشد که در صورت تصویب به دنبال ضمانت اجرایی آن نباشیم و هر دستگاهی که مسئولیت اجرا دارد در جهت عملیاتی کردن آن گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر به دنبال ایجاد توان رقابت در تولید هستیم باید جلوی قاچاق گرفته شود، اظهار داشت: واردات مواد اولیه مرغوب خواسته به حق بخش خصوصی است چرا که مواد اولیه مرغوب موجب ایجاد رقابت می شود.

استاندار زنجان با اشاره به پیک جدید کرونا در سطح کشور و دنیا، گفت: فعالان صنعت نساجی کشور در حوزه کرونا خوش درخشیدند و اگر صادرات در این حوزه کاهش داشته با این حال فعالان این بخش قوت قلبی برای کشور بودند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ادامه رایزنی های دیپلماتیک با کشورهای بنگلادش و ترکمنستان جهت مراودات تجاری و سرمایه گذاری با استان، خاطرنشان کرد: در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید از توان همدیگر استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اصناف استان زنجان در همراهی با ستاد کرونا، خاطرنشان کرد: علیرغم میل باطنی مجبور به تعطیلی ها برای مهار این ویروس شده ایم و امیدواریم با رعایت کامل همه پروتکلها در روزهای پیش‌رو، شاهد کاهش پیک بیماری و گشایش ها در کسب و کارها باشیم.

با افتتاح پروژه های جدید شمار شاغلان صنعت نساجی استان ۲ برابر می شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان شورای گفت وگوی دولت بخش خصوصی استان شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت:‌ برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

آیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال همکاری دولت و مردم است و همگان باید برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: همه ما از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی موجود ناراضی هستیم و باید مردم و دولت دست در دست هم گذاشته تا حرکتی جهادی برای برون رفت از این وضعیت و تحقق شعار سال صورت گیرد.

امام جمعه شیراز، یکی از این راهکارها را افزایش تولید در کشور دانست و گفت: اگر از مشکلات ناراحت هستیم باید در راستای رونق تولید قدم برداریم و این کار از عهده دولت به تنهایی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردمی به معنای واقعی کلمه باید اتفاق بیافتد تا ان‌شاءالله به مرور بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • تحقق شعار سال و کاهش 40 درصدی مالیات بخش تولید با لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • ‌ اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند