Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:04:46 GMT

هواداران نساجی بر مزار نادر فوتبال + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۹۵۹

هواداران نساجی بر مزار نادر فوتبال + فیلم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین پنج شنبه پس از درگذشت نادر دست نشان اسطوره این تیم که بیش از دو دهه فقط با لباس نساجی به میدان رفته بود، بر سر مزار او در آرامگاه آقا سید ملال قائم شهر حضور پیدا کردند و با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد او را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شادروان نادر دست‌نشان که او را وفادارترین بازیکن فوتبال نیز می‌توان نامید در طول دوران ورزشی خود فقط با پیراهن نساجی مازندران برای شهرش بازی کرده بود و در مازندران علاقه‌مندان زیادی داشت.

او  که سرمربی تیم دسته اولی رایکا را به عهده داشت ۲۷ فروردین ماه امسال به دلیل ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.

تیم نساجی ساعت ۲۱ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان سپاهان اصفهان است و به گفته مدیران این باشگاه در سوگ نادر دست نشان تا چهلم اسطوره شان با پیراهن مشکی مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/ ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نادر دست نشان نساجی مازندران رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال نساجی در یکی از مهمترین دیدارهای خود در این فصل روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تراکتور می رود اما ساکت الهامی برای این دیدار دو بازیکن مهم خود را در ترکیب نخواهد داشت.

صالح حردانی مدافع راست و محمدرضا آزادی بهترین گلزن این فصل نساجی به دلیل 4 کارته بودن نمی توانند تیمشان را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

تیم فوتبال نساجی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران