Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@05:17:56 GMT

برگزاری تورهای گردشگری در قزوین ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۰۴۳

برگزاری تورهای گردشگری در قزوین ممنوع شد

معاون گردشگری استان قزوین گفت: به دنبال اعمال محدودیت‌های کرونایی متاثر از شرایط سخت و ویژه بیماری کرونا در استان، برنامه‌ریزی و اجرای تورهای گردشگری از مبدا و به مقصد قزوین ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; نادر محمدی در این باره اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید در استان و کشور به دلیل اوج‌گیری مجدد شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم و گردشگران، با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان جلوگیری از برنامه‌ریزی و اجرای تور تا اطلاع ثانوی به تمامی دفاتر سطح استان اطلاع‌رسانی و ابلاغ شده و با آژانس‌های گردشگری متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به برگزاری یک تور گردشگری به مقصد گلستان در روز گذشته علی‌رغم اعلام ممنوعیت برگزاری تور به دفاتر اظهار کرد: پس از اطلاع از برگزاری تور مذکور کارشناسان حوزه نظارت معاونت گردشگری به همراه رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان در محل اجرای این تور حضور پیدا کردند که طی بررسی‌های به عمل‌آمده مشخص شد که مجوز برگزاری تور توسط یکی از دفاتر بندرعباس به مقصد گلستان صادر شده که با توجه به تخلف راهنمای تور در اخذ مجوز از دفاتر استان‌های دیگر، برخورد جدی با فرد متخلف در دستور کار قرار گرفت.

معاون گردشگری استان قزوین ضمن قدردانی از همراهی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان در عدم برگزاری تورهای گردشگری یادآور شد: اجرای تورهای گردشگری در شرایط کنونی تهدیدکننده جدی سلامت هم‌استانی‌ها و گردشگران عزیز به شمار می‌رود و در صورت بهتر شدن شرایط و لغو محدودیت‌ها در خصوص برگزاری تورهای گردشگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی قزوین تورهای گردشگری برگزاری تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای گردشگری رهورد با حضور مهندس صفائی فرماندار، بخشداران بخش‌های ۴ گانه شهرستان، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان، باتقوا رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای رهورد درمحل دفتر فرماندار برگزار شد.

این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از بازی‌های بومی محلی، نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی از روستاه‌های بخش‌های چهارگانه شهرستان ۷ اردیبهشت در مجموعه گردشگری، فرهنگی و ورزشی روستای رهورد بخش باجگیران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است