Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:34:58 GMT

شهید حجازی به همه انقلابیون دنیا وفادار بود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۰۹۶

شهید حجازی به همه انقلابیون دنیا وفادار بود

حسین سیستانی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی و در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید سردار حجازی چهره شناخته شده انقلابی و ولایی و در خط امام (ره) و رهبری بود.

وی افزود: سردار شهید حجازی در همان ابتدای انقلاب و پیش از آن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به عنوان یک انسان مجاهد و سخت‌کوش شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار استان اصفهان خاطر نشان کرد: سردار شهید حجازی نشان داد به عنوان یک مسلمان متدین واقعی در خط انقلابی و رهبری است که حتی فارغ از حوزه کشورش به همه انقلابیون دنیا وفادار است و در جبهه مقاومت و فلسطین و لبنان درخشید.

وی ادامه داد: شخصیت ایشان در سپاه بسیار ممتاز بود و همیشه در موقعیت‌های فوق‌العاده ویژه حضور داشت و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب بود.

سیستانی سردار شهید حجازی را فردی پیشتاز در عرصه مبارزه و جهاد دانست و افزود: شهید توانست یک نام و خاطره نیک برجای بگذارد و امیدوارم که جوانان با الگوگیری از این شخصیت‌ها و واقع‌بینی، راه خود را برای رسیدن به مقاصد الهی، کمالات انسانی و در موقعیت‌های اجتماعی درک کنند.

کد خبر 5195442

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حجازی فرمانداری اصفهان انقلابی گری گلستان شهداي اصفهان حسین سیستانی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی شهید حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان

سردار حجازی طی دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در این مراسم سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است.

وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد، در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم