Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:31:58 GMT

ممنوعیت برگزاری تور‌های گردشگری در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۱۰۳

ممنوعیت برگزاری تور‌های گردشگری در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید در استان به دلیل اوج‌گیری مجدد شیوع بیماری کرونا با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان جلوگیری از برنامه‌ریزی و اجرای تور تا اطلاع ثانوی به تمامی دفاتر استان اطلاع‌رسانی شده است و با آژانس‌های گردشگری متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به برگزاری یک تور گردشگری به مقصد گلستان در روز گذشته علی‌رغم اعلام ممنوعیت برگزاری تور به دفاتر افزود: پس از اطلاع از برگزاری این تور کارشناسان حوزه نظارت معاونت گردشگری به همراه رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان در محل اجرای این تور حضور پیدا کردند که طی بررسی‌های به عمل‌آمده مشخص شد مجوز برگزاری تور توسط یکی از دفاتر بندرعباس به مقصد گلستان صادر شده است که با توجه به تخلف راهنمای تور در اخذ مجوز از دفاتر استان‌های دیگر، برخورد جدی با فرد متخلف در دستور کار قرار گرفت.

معاون گردشگری استان گفت: اجرای تور‌های گردشگری در شرایط کنونی تهدیدکننده جدی سلامت هم‌استانی‌ها و گردشگران به شمار می‌رود و در صورت بهتر شدن شرایط و لغو محدودیت‌ها در خصوص برگزاری تور‌های گردشگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی تور گردشگری محدودیت های کرونایی برگزاری تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت آزمایشی از ۳ اردیبهشت به مدت یک هفته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


آقای سلاجقه همچنین با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی، از وزارت جهاد کشاورزی خواست بر حسن اجرای این تکلیف قانونی نظارت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • ممنوعیت و مجازات