Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@01:02:35 GMT

گرمای ۴۲ درجه در اهواز و گردوخاک در زابل

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۱۴۷

گرمای ۴۲ درجه در اهواز و گردوخاک در زابل

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود، گفت: د‌ر سه روز آینده در زابل وزش باد و گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌‌‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: ‌بعد از ظهر امروز و اوایل امشب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، کرمان، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز آینده سوم اردیبهشت در سواحل خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس و کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه چهارم اردیبهشت در شرق سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، همچنین استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس در غرب کشور، برخی نواحی اصفهان، شرق فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در ارتفاعات البرز شرقی و برخی مناطق استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شرق فارس بارش پراکنده داریم و این شرایط جوی روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، یزد و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز و روز‌ شنبه مواج خواهد بود، اضافه کرد: امروز و فردا کاهش دمای ۷ تا ۱۲ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: د‌ر سه روز آینده در زابل وزش باد و گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا جمعه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۱ و ۱۹ درجه خواهد بود.

وی اظهار کرد روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گرمای هوا خوزستان گردو خاک پیش بینی می شود روز آینده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی با استقرار الگوی پایدار جوی در منطقه، تا اواخر هفته جاری، جوی آرام و بدون بارندگی در سطح استان حاکم خواهد شد.

مهدی کریمی افزود: از لحاظ دمایی از امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه روند افزایش تدریجی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

کریمی، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهارکرد: در شبانه روز گذشته پلدشت با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و چالدران با یک درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • شروع بارندگی در استان یزد