Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حامد جمالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز، گفت:  با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان این شهرستان در طرح همیاران طبیعت ثبت نام کردند.

او،  بیان کرد: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند به طبیعت به طور داوطلبانه و با هدف همکاری به منابع طبیعی در قالب همیار طبیعت دانش آموز همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی، تصریح کرد: علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند برای ثبت نام در طرح همیاران طبیعت به نشانی hamyartabiat.frw.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری طرح همیار طبیعت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال

سرهنگ "مرتضی ترازی" با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است اظهار داشت: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

 فرمانده انتظامی ماسال در ادامه افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به دو دستگاه خودرو وانت نیسان که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۲۱ و ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده ۹۴۰ میلیون ریال برآورد کردند اذعان داشت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال تحویل داده شد.
سرهنگ ترازی در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت
  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • روشنگری منابع طبیعی پیرو انتشار خبر قطع ۴۰۰۰ اصله درخت در الیملات شهرستان نور
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال