Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:15:20 GMT

کاپیتان پرسپولیس در ترکیب منتخب هفته سوم ACL

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۶۶۵

کاپیتان پرسپولیس در ترکیب منتخب هفته سوم ACL

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس تنها بازیکن ایرنی حاضر در ترکیب منتخب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به اتمام رسید و پرسپولیس موفق شد از سد گوا بگذرد، تراکتور و فولاد مقابل رقبای خود به تساوی رسیدند و استقلال نیز در برابر الدحیل قطر تن به شکست داد و با از دست دادن صدر، در رده دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیک قهرمانان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتشار ترکیب منتخب هفته کرده که در این میان، نام سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در میان بازیکنان برتر آسیایی دیده می شود.

 


حسینی که در دیدار مقابل گوا موفق شد دومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر برساند، 94 درصد از پاس هایش نیز به درستی به مقصد رسیدند. او در کارهای تهاجمی نیز فعال و موثر بود و 2 بار به سمت دروازه حریف هندی شوت زد که هر دو شوت او درون چارچوب بودند. عملکرد خوب حسینی باعث شد تا او به عنوان تنها بازیکن ایرانی، در ترکیب منتخب هفته سوم قرار بگیرد.


در این ترکیب که 6 بازیکن از تیم های عربستانی در آن حضور دارند، سه بازیکن از الاهلی، سه بازیکن از الهلال، دو بازیکن از السد به همراه یک بازیکن از الدحیل و شباب الاهلی حضور دارند.

پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی ترکیب منتخب هفته هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال