Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – دیدار سوم سری فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران امشب برگزار می‌شود و پیروز این دیدار فقط یک گام تا رسیدن به جام قهرمانی فاصله خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران سومین دیدار سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را ساعت 20:15 امشب در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار نخست دو تیم با برتری 84 بر 72 شهرداری گرگان همراه بود اما مهرام در دیدار دوم با برتری 101 بر 78 کار را به تساوی یک بر یک کشاند تا جدال دو تیم در دیدار سوم حساس‌تر از قبل دنبال شود.

قطع به یقین پیروز دیدار سوم با خیال آسوده‌تری پای به دیدار چهارم که شنبه برگزار می‌شود خواهد گذاشت و از شانس بیشتری برای کسب مقام قهرمانی برخوردار خواهد بود.

شهرداری گرگان که پس از 22 پیروزی پیاپی مقابل مهرام متحمل نخستین شکست فصل شد و پس از 502 روز در لیگ برتر بسکتبال شکست خورد می‌خواهد با پیروزی در دیدار امشب علاوه بر نزدیک شدن به جام قهرمانی، انتقام شکست سنگین در دیدار دوم مقابل مهرام را هم بگیرد.

لیگ برتر بسکتبال| شکست شهرداری گرگان پس از 502 روز/ شاهین طبع: در تغییر ذهنیت بازیکنان موفق نبودیملژیونرهای زنجانی از اردوی چهارم به تیم ملی بسکتبال با ویلچر ملحق می‌شوندلیگ برتر بسکتبال| مهرام جبران کرد/ شکست سنگین شهرداری گرگان در بازی دوم فینال

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امیدوار است تیمش امشب بازی بهتری نسبت به سه شنبه انجام دهد، مهران شاهین طبع گفت: در سری پلی آف باید هر بازی که انجام دادیم را فراموش کنیم و با شرایط و انگیزه جدید وارد بازی بعدی شویم.

وی افزود: در دیدار دوم در تغییر ذهنیت بازیکنان موفق نبودیم تا بازی بهتری انجام دهند و امیدواریم امشب جبران کنیم.

بازیکن نیجریه‌ای تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران خواست تیم شهرشان را تنها نگذارند، آلاده امینو گفت: وقتی دقت زیادی هم داشته باشید ممکن است موفق نشوید و این برای اولین بار بود که شکست خوردیم، در دیدار دوم اشتباهات زیادی داشتیم و امیدواریم در دیدار امشب تکرار نشود.

وی افزود: بازی سوم از اهمیت زیادی برخوردار است و ما با این ذهنیت پا به این دیدار خواهیم گذاشت، از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند زیرا می‌رویم که بجنگیم، به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم و هنوز به هدف‌مان نرسیدیم.

گفتنی است؛ سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند قهرمان لیگ برتر بسکتبال خواهد شد.

انتهای پیام/588/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان دیدار دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال