Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:01:48 GMT

محور طلوع تا غروب جزیره کیش روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۹۴۲

محور طلوع تا غروب جزیره کیش روشن می‌شود

گروه استان‌ها – مدیر شرکت عمران، آب و خدمات کیش از روشن شدن مسیر دوچرخه سواری قشم با عنوان محور طلوع تا غروب کیش خرداد ماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، غفار آقازاده طی نشستی اظهار داشت: اجرای این پروژه به طول 13 کیلومتر با نصب پایه‌های روشنایی دو طرفه طرح دلفین به ارتفاع 4 متر و چراغ‌های ال ای دی تا شروع فصل تابستان به پایان می‌رسد و تاکنون حدود یک کیلومتر آن از اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان و گردشگران در فضاهای عمومی و سواحل زیبای خلیج فارس عنوان کرد و افزود: معاونت امور شهری کیش در تلاش است با اجرای روشنایی این مسیر 13 کیلومتری، هیچ نقطه تاریکی در مسیر 57 کیلومتری دوچرخه سواری جزیره وجود نداشته باشد و شهروندان و گردشگران بتوانند در تمامی ساعات شب و در همه قسمت‌های مسیر، دوچرخه سواری کنند.

به گفته مدیر شرکت عمران کیش،  برای هدف تسریع در روند اجرای طرح روشنایی 13 کیلومتر از مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، تمامی تجهیزات مورد نیاز این پروژه تهیه شده است .

شایان ذکر است؛ مسیر ویژه دوچرخه سواری یکی از جاذبه‌های شهری و گردشگری جزیره کیش است که از دیرباز به عنوان یکی از مزیت‌های انتخابی کیش به عنوان مقصد سفر برای گردشگران به ویژه خانواده‌ها مطرح بوده است و از سویی همواره مورد استقبال و محل تردد روزانه شهروندان نیز هست. به همین دلیل با تمهیدات شرکت عمران، آب و خدمات کیش، اقدامات گسترده‌ای جهت بهسازی، اصلاح و زیباسازی و اجرای روکش حفاظتی و تامین روشنایی در کل این مسیر انجام شده است.

طرح اولویت بندی صنایع تولیدی کیش تا پایان اردیبهشت نهایی می‌شودمدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش منصوب شدند

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری