Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در ابتدای هفته افزایش مختصر آمار بیماران مبتلا به کرونا را شاهد بودیم، اما این آمار در روز‌های اخیر با افزایش شدیدتری مواجه شده است.

او افزود: مراجعه بیماران بدحال به اورژانس نیز با افزایش همراه بوده و بر این اساس نیاز به تخت مراقبت ویژه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای درمان همه بیماران کرونایی اظهار داشت: تعداد تخت‌های عفونی در سطح استان به هزار و ۲۰۰ و مراقبت ویژه به ۲۰۰ تخت افزایش یافت. با توجه به نگرانی نسبت به افزایش بیماران بدحال باید تعداد تخت‌های مراقبت‌های ویژه را در هفته آینده به ۲۵۰ برسانیم.

نوری شادکام ادامه داد: واکسیناسیون در کشور هنوز به نقطه قابل توجهی نرسیده و تعداد افرادی که واکسینه شده اند، بسیار کم است و بر این اساس تا چند ماه آینده نمی‌توانیم به واکسینه شدن جمعیت قابل توجهی از مردم امیدوار باشیم.

او بر لزوم استمرار در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: تنها با رعایت این دستورالعمل هاست که می‌توانیم از جان خود و عزیزانمان محافظت کنیم. از مسئولان کشوری هم می‌خواهیم توجه جدی به واکسیناسیون مردم عزیز داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا فوتی های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و با استقرار الگوهای پایدار در منطقه، طی امروز و فردا جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم خواهد بود و از نظر دمایی نیز روند افزایش دما ادامه خواهد یافت.

وی افزود: طی این دو روز وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: اوایل هفته آینده، ضمن افزایش دما در طول روزبه ویژه روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، در ارتفاعات رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای حداقل صبح امروز گرگان ۹ درجه ثبت شده است، افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۹ درجه برسد.

کد خبر 6081699

دیگر خبرها

  • (ویدئو) استفاده از سگ‌ها برای روحیه دادن به بیماران بخش مراقبت‌های ویژه
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس