Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:15:56 GMT

سپاه پاسداران در خط مقدم امنیت و سازندگی کشور قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۰۷۰

سپاه پاسداران در خط مقدم امنیت و سازندگی کشور قرار دارد

سردار «علی‌اکبر جاویدان» عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در چهار دهه گذشته همواره بهترین نگهبان برای انقلاب اسلامی بوده که بارها از برای حفظ انقلاب و آبروی ملت جانفشانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهادی مقتدر، جهادی و برخاسته از متن و دل جامعه برای دفاع از انقلاب نوپای مردم مبارز و متعهد ایران اسلامی و پشتوانه نیروهای مسلح، از الطاف خفیفه الهی و جلوه‌های حمایت خداوند رئوف از ملت بزرگ ایران است.

سردار جاویدان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی شناخته می شود، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاهی با آمادگی بالای رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به ‌موقع در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانسته اند رضایت امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت شریف ایران اسلامی را جلب و خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند.

رییس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در طول سال های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی از جمله سیل، زلزله حضور داشته و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تلاش پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد مکتبی در سنوات اخیر در تمام صحنه ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

سردار جاویدان گفت: مقابله با تحرکات امنیتی گروهک های تروریستی و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن از دیگر برکات این نهاد مقدس و مکتبی برای انقلاب بوده است.

وی در پایان با تبریک تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهان، کارکنان و عموم ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: سربازان ولایت در انتظامی استان کرمانشاه آماده هستند در کنار براداران پاسدار خود از تمامیت ارضی این مرز و بوم دفاع کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه اخبار کنکور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام انقلابی سپاه پاسداران، عزت‌بخش و بازدارنده بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خانه ملت، بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس در پی پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد.   متن بیانیه به این شرح است:   إنا من المجرمین منتقمون    اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در بامداد امروز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.   عملیات پیچیده ترکیبی هوافضای سپاه در کنار عملیات‌های دقیق جنگ الکترونیک با وجود مشخص بودن زمان و مکان عملیات آنچنان دشمن را حیرت‌زده کرد که تمامی طراحی‌های دفاع بازدارنده گنبد آهنین را پوشالی ساخت و اهداف پیش‌بینی شده با غرش موشک‌های نقطه زن مورد اصابت قرار گرفت و طراحی‌های نظامی در جهان را در برابر این طراحی تحقیر کرد و یک پاسخ تنبیهی و دفاع مشروع تاریخی موشکی و پهپادی را در جهان به نام ملت ایران و جبهه مقاومت ثبت کرد.   ضمن حمایت از دلاوردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکا خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد. آنچنان که همگان پایان عمر نکبت‌بار رژیم جعلی اسرائیل را به نظاره خواهند نشست.

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • حمله بامداد امروز سپاه مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل بود
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران
  • اقدام انقلابی سپاه پاسداران، عزت‌بخش و بازدارنده بود
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • واکنش هنرمندانه شاعر کرمانی به اقدام سپاه در اسرائیل / لبخند طهرانی‌مقدم را ببینید
  • واکنش هنرمندانه شاعر کرمانی به اقدام سپاه در اسراییل / لبخند طهرانی‌مقدم را ببینید
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی