Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@11:19:29 GMT

جلسه هماهنگی دور برگشت گروه پرسپولیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۱۲۸

این جلسه از ساعت ۱۵ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی برقرار بود.

جلسه هماهنگی دور برگشت رقابت‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش طرفداری، در این جلسه نماینده و مسوولان کنفدراسیون ناظر بر برگزاری رقابت‌ها، نمایندگان و مقام‌های فدراسیون فوتبال هند و نمایندگان چهار تیم حاضر شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی و امیرعلی حسینی نیز به نمایندگی از پرسپولیس ایران در نشست حضور پیدا کردند.

اجرای پروتکل‌های پیشگیری از کرونا، برنامه و زمانبندی تمرینات و مسابقات تیم‌ها از جمله زمان ورود و خروج به ورزشگاه و محل تمرینات، امکانات مورد نیاز تیم‌ها، مسایل مربوط به دو مسابقه فردا، جمعه و مواردی از این دست در این وبینار مطرح و درباره آن‌ها تبادل نظر شد.

همچنین از تیم‌ها خواسته شد؛ سوالات، ابهام‌ها و دغدغه های خود برای ادامه مسابقات را مطرح کنند.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است بز معروف باشگاه کلن در 14 سالگی درگذشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز