Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرماندهی عملیات انتظامی استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷۰ خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی منع تردد شبانه و سفر به نواحی قرمز و نارنجی از ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور در جلسه اضطراری قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین که عصر امروز در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد، با تاکید بر تشدید نظارت پلیس در حوزه اجرای محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد کرونایی اظهار داشت: ر 24 ساعت گذشته 1370 خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی منع تردد شبانه و سفر به نواحی قرمز و نارنجی از 200 هزار تا یک میلیون تومان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جریمه 200 هزار تومانی 1200 راننده خودرو در شبانه روز اخیر خبر داد و اضافه کرد: همچنین در شبانه‌روز اخیر 110 راننده خودرو به دلیل اصرار به ورود به شهرهای قرمز استان قزوین با جریمه یک میلیون تومانی روبه‌رو شدند و 60 خودور هم به دلیل ورود به نقاط نارنجی جریمه 500 هزار تومانی شدند.

قلی‌پور رویکرد فرماندهی انتظامی استان قزوین را جلوگیری از ورود خودرو به استان در شرایط قرمز کرونایی دانست و ادامه داد: بسیاری از خودروها با تذکر لسانی به مسیر قبلی خود عودت دادیم؛ اما به هر حال خودروهایی از دوربین‌های ثبت تخلفات ما عبور کردند که در نهایت با جریمه‌های 200 هزار تا یک میلیون تومانی مواجه شدند.

انتقاد از تقلیل عدم رعایت پروتکل‌ها به اصناف

نایب رئیس اتاق اصناف استان قزوین هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه عمده دلایل ایجاد موج چهارم کرونا در استان سفرهای نوروزی و مهمانی‌های خانوادگی بودند، گفت: متاسفانه با وجود اینکه اصناف و کسبه نقش خیلی کمی در شیوع و پاندمی کرونا داشتند، اما در نهایت اصناف زودتر از بقیه افراد و مشاغل مجازات شدند.

سیدمحمود سیدی در ادامه با انتقاد از تقلیل دادن عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اصناف و صنوف استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه یکی از رسانه‌های استان دیروز گزارشی را درباره رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در میدان میوه و تره‌بار قزوین منتشر کرد؛ در حالی که اتاق اصناف 15 سال به دنبال جابه‌جایی این میدان است؛ اما مسئولان هیچ اهمیتی به موضوع نمی‌دهند.

وی افزود: توقع اصناف این است که رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در همه اقشار جامعه تصویر داده شود و برای نمونه به مردم نشان دهیم که پارک‌ها و بوستان‌های قزوین چقدر شلوغ بود و هیچ‌کس محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرد.

ماجرای مثبت شدن تست کارمندان پس از نقاهت

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین هم در ادامه این جلسه با اشاره به مثبت شدن تست بسیاری از کارمندان قزوینی بعد از طی دوران قرنطینه خانگی گفت:‌ بارها افراد مختلفی به ما مراجعه کردند که بعد از طی دوران نقاهت آزمایش آنها مثبت اعلام شده و به همین خاطر دانشگاه علوم پزشکی باید این موضوع را بررسی کرده و درباره حضور این افراد در محل کار تصمیم‌گیری کند.

قدرت‌الله مهدیخانی ادامه داد: اگر موضوع ابتلای مجدد پس از نقاهت از بیماری کرونای انگلیسی شیوع داشته باشد، آن وقت جو روانی و وحشت زیادی بر جامعه حاکم کرده و دستگاه‌های اداری ما را فلج می‌کند.

عامل اصلی موج چهارم کرونا در قزوین مشخص شدآمار ابتلای روزانه کرونا در قزوین از 1000 نفر گذشترکورد ابتلا به کرونا در قزوین شکست/618 نفر در 24 ساعت بستری شدند

ورود 7660 دوز واکسن آسترازنکا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در پاسخ به مدیرکل مدیریت بحران درباره مثبت شدن مجدد تست افراد مبتلا به کرونای جهش‌یافته گفت: زمانی که فرد در مرحله نقاهت از بیماری قرار دارد و علائم بیماری در او تخفیف یافته است، عملاً قدرت سرایت از بین رفته و برای بازگشت به کار چنین افرادی نیازی به تست‌گیری دوباره نیست.

جلال‌ رحمانی در ادامه از ورود 7 هزار و 660 واکسن آسترازنکا به استان قزوین خبر داد و افزود: بیش از 4 هزار دوز از این واکسن‌ها را تزریق کرده‌ایم؛ اما نکته جالب اینکه برخی گروه‌های هدف در معرض ابتلا به دلیل شایعات از تزریق واکسن آسترازنکا اجتناب می‌کنند که باید این افراد بدانند که این شایعه‌ها در مورد واکسن اسپوتنیک وی هم وجود داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا واکسن آسترازنکا استان قزوین پروتکل ها یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز طرح خدمات نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون ۲۵ هزار و ۷۰۵ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین جابه‌جا شدند.

وی افزود: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: در همین مدت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ تردد وسیله نقلیه توسط سامانه‌های ترددشمار مرکز مدیریت راه‌ها در استان قزوین ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این میزان تردد در محورهای استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

کد خبر 6063019

دیگر خبرها

  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو طی یک روز در قزوین